تلفن : 09177054727
امداد خودرو 24 ساعت شبانه روز فعال است
هیوندای کونا برقی 2021
  • 1400/08/21
  • 1275

هیوندای کونا برقی 2021

بررسی اجمالی هیوندای کونا برقی 2021
در میان شاسی بلندهای هیبریدی و برقی، هیوندای کونا برقی 2021 برد رانندگی عالی و شتاب سریعی را ارائه می دهد، اما همچنین دارای صندلی های عقب تنگ و محفظه بار کوچکی است. این خودروی برقی دارای امتیاز کلی یا رتبه بندی نیست زیرا به طور کامل تست تصادف یا امتیاز برای قابلیت اطمینان آن انجام نشده است.
جوانب مثبت منفی هیوندای کونا برقی 2021
کنترل‌های ساده سیستم اطلاعات سرگرمی
وجود امکانات ایمنی استاندارد فراوان
برد الکتریکی طولانی
شتاب سریع
صندلی های عقب تنگ
فضای بار محدود است
کابین آن به اندازه رقبا مجلل نیست
موارد جدید برای سال 2021
بدون تغییر عمده.
تحقیق و رتبه بندی هیوندای کونا برقی 2021
هیوندای کونا برقی به دلیل از دست دادن اطلاعات ایمنی در بین شاسی بلندهای هیبریدی و الکتریکی رتبه بندی نشده است. در حال حاضر، امتیاز کلی هیوندای کونا EV در دسترس نیست.
هیوندای کونا برقی وسیله نقلیه خوبی است. با 412 کیلومتر، برد رانندگی آن یکی از طولانی ترین در کلاس خود است. همچنین موتور قدرتمند و کنترل‌های اطلاعات سرگرمی بصری به هیوندای کمک می‌کند تا در رتبه های بالا قرار داشته باشد. همچنین دارای بسیاری از امکانات استاندارد کمک راننده است. با این حال، صندلی‌های عقب آن تنگ است و ظرفیت بار و مواد کابین آن به اندازه صندلی‌های رقبا جذاب نیست.
قیمت هیوندای کونا EV چقدر است؟
قیمت پایه کونا برقی از 37190 دلار شروع می شود و برای مدل پایه هیوندای کونا برقی SEL ، این یکی از گران‌تر شاسی‌بلندهای هیبریدی و برقی است و حتی از تسلا مدل 3، یک خودروی لوکس، گران‌تر است.
هیوندای کونا EV  2021 در مقابل سایر رقبا
هیوندای کونا EV در مقابل کیا نیرو EV
کیا نیرو EV یک گزینه قانع کننده در کلاس شاسی بلندهای هیبریدی و برقی است. نیرو مانند کونا دارای سیستم اطلاعات سرگرمی کاربرپسند و موتور الکتریکی 201 اسب بخاری است. نیرو  EV از نظر فضا برای مسافران و فضای بار کلی از هیوندای بهتر عمل کرده و فضای بار و مسافر بیشتری دارد، اما هیوندای دارای امکانات ایمنی استانداردتر و برد الکتریکی بیشتر (412 کیلومتری در مقابل 382 کیلومتری) است.
هیوندای کونا EV در مقابل هیوندای کونا
همانطور که ممکن است انتظار داشته باشید، هیوندای کونا بنزینی شباهت هایی با همتای برقی خود دارد. مزیت اصلی آن مقرون به صرفه تر بودن هنگام خرید است، زیرا کونا برقی تقریباً دو برابر قیمت مدل بنزینی به فروش می رسد. همچنین با سیستم چهار چرخ متحرک موجود است که در هیوندای کونا الکتریک موجود نیست. کونا رانندگی سرگرم کننده ای دارد و حتی می توان آن را با چند عدد از امکانات آفرود برای مقابله با مسیرهای خاکی در اختیار داشت. مگر اینکه واقعاً بخواهید از خودروهای برقی استفاده کنید، درکل هیوندای کونا معمولی انتخاب بهتری است.

بررسی سیستم اطلاعات سرگرمی ، بلوتوث و ناوبری هیوندای کونا برقی 2021
استفاده از سیستم اطلاعات سرگرمی هیوندای آسان است. صفحه نمایش لمسی توسط دستگیره ها و دکمه هایی احاطه شده است که در دسترس راننده است و صفحه نمایش به سرعت به ورودی ها پاسخ می دهد. با این حال، برخی از گرافیک های آن کمی قدیمی به نظر میرسد.
امکانات استاندارد سیستم اطلاعات سرگرمی: صفحه نمایش لمسی 7 اینچی، Apple CarPlay، Android Auto، رادیو HD، رادیو ماهواره ای، سیستم صوتی با شش بلندگو، دو پورت USB و بلوتوث.
امکانات سیستم اطلاعاتی سرگرمی قابل انتخاب: صفحه نمایش لمسی 10.25 اینچی، شارژ دستگاه بی سیم، استریو Infinity با هشت بلندگو و سیستم ناوبری.
امکانات استاندارد اضافی: استارت دکمه ای، کی لس، و کنترل تهویه مطبوع خودکار.
سایر ویژگی های موجود: سانروف.
موتور هیوندای کونا برقی 2021
نیروبخش هر کونا برقی یک موتور الکتریکی 150 کیلوواتی با توان خروجی 201 اسب بخار و گشتاور 291 پوند فوت است. این شاسی بلند سریع و سرحال به نظر میرسد و به لطف گشتاور فوری تولید شده توسط موتور الکتریکی، می تواند به سرعت شتاب بگیرد.
برسی مصرف سوخت هیوندای کونا برقی 2021
هیوندای کونا برقی 2021  معادل 1.8 لیتر درهر 100 کیلومتر در شهر و معادل با 2.2 لیتر در هر 100 کیلومتر در بزرگراه مصرف می کند. که از لحاظ مصرف فوق العاده ای هستند.
ویژگی های ایمنی پیشرفته استاندارد:
دوربین دنده عقب
سیستم نظارت بر نقاط کور
سیستم هشدار ترافیک درهنگام دنده عقب
سیستم کمکی حفظ خودرو روی خط
سیستم هشدار برخورد رو به جلو
سیستم ترمز اضطراری خودکار
سیستم توجه هوشیاری راننده
ویژگی های ایمنی پیشرفته موجود:
سیستم تشخیص عابرین پیاده
سنسورهای پارک عقب
کروز کنترل تطبیقی توقف و حرکت
هدآپ دیسپلی
چراغ های جلوی اتوماتیک.
بررسی اجمالی جگوار F-Pace 2021
جگوار F-Pace 2021 رانندگی هیجان انگیزی دارد و فضای داخلی آن راحت و جادار است که آن را به انتخابی جذاب در کلاس شاسی بلندهای کامپکت لوکس تبدیل می کند. این شاسی بلند امتیاز یا رتبه بندی کلی ندارد زیرا اطلاعات ایمنی و قابلیت اطمینان را ندارد.
هیوندای سانتافه هیبریدی 2021
هیوندای سانتافه هیبریدی 2021 کاملاً جدید نزدیک به صدر کلاس شاسی‌بلند هیبریدی و الکتریکی ظاهر می‌شود تا حدی به لطف فضای داخلی مجلل و جادار، همراه با امتیاز ایمنی بالا توانسته این رتبه بالا را کسب کند.
 
تماس فوری با امداد خودرو