تلفن : 09177054727
امداد خودرو 24 ساعت شبانه روز فعال است
بررسی آئودی Q3 مدل 2021
  • 1400/04/23
  • 1586

بررسی آئودی Q3 مدل 2021

آئودی Q3  در بالای کلاس شاسی بلندهای لوکس ساب کامپکت قرار دارد. Q3 هندلینگ پویایی دارد و سواری با آن دلپذیر است زیرا که فضای داخلی آن برتر از رقباست و پر از امکانات فنآوری بصری ترکیب شده است. همچنین میزان قابلیت اطمینان آن بالاتر از متوسط است.
جوانب مثبت منفی
تعادل خوب ، راحت  و چابک است
جنس مواد کابین از مواد بسیار خوب است
امکانات فناوری بسیار خوبی در آن بکار گرفته شده است.
مصرف سوخت آن پایین تر حد متوسط است
گیربکس ان نیاز به تصحیح دارد
فضای بار آن کوچک است.
موارد جدید برای سال 2021
هشدار خروج از خط اکنون بصورت استاندارد است
تریم Prestige متوقف شد
رتبه بندی و تحقیق
آئودی Q3 در سال 2021 بر اساس رتبه شماره 3 را در گروه شاسی بلند های لوکس ساب کامپکت بدست آوده است. در حال حاضر آئودی Q3 دارای نمره 8.1 از 10 است که بر اساس ارزیابی ما از 26 مورد عناصر داده با استفاده از منابع مختلف بدست آمده است.
قیمت آئودی Q3 چقدر است؟
آئودی Q3  مدل 2021 دارای قیمت پایه 34000 دلار است که برای یک شاسی بلند ساب کامپکت لوکس مقدار پایینی است. مدل های پایه با سبک بیرونی S-Line از 36000 دلار شروع می شوند.
ائودی q3  مدل 2021
آئودی
Q3 در مقابل سایر رقبا

آئودی Q3 در مقابل مرسدس بنز GLA
مرسدس بنز GLA که برای سال 2021 طراحی شده است ، دارای یک موتور پرقدرت است که می تواند با Q3 رقابت کند و با موتورهای حتی قوی تر در مدل های مرسدس-AMG با کارایی بالا نیز در دسترس است. همچنین فضای بار کلی آن Q3 را تحت الشعاع قرار می دهد. با این حال ، آئودی به میزان قابل توجهی فضای بار بیشتری در پشت صندلی های عقب خود دارد و همچنین مواد کابین مجلل بیشتری دارد. هر دو مدل دارای قیمت پایه یکسانی هستند.
آئودی Q3 در مقابل BMW X1
بی ام و  X1 یکی دیگر از گزینه های عالی در کلاس شاسی بلندهای لوکس ساب کامپکت است. موتور آن از لحاظ قدرت با Q3 برابر است ، اما هندلینگ X1 چابک تر است. در داخل ، BMW مانند آئودی مجلل نیست ، اما از ظرفیت بار بیشتری به نسبت Q3 برخوردار است و سیستم مالتی مدیای آن به راحتی قابل استفاده است ، اگرچه کاربران اندروید ممکن است Q3 را ترجیح دهند زیرا X1 فاقد Android Auto است. آئودی دارای ویژگی های استاندارد بیشتری نسبت به BMW است ، از جمله صندلی های چرمی و چهار چرخ متحرک. در یک مقایسه همزمان انتخاب بین این دو رقیب آلمانی کار بسیار سختی است.
ائودی q3  مدل 2021

بررسی سیستم مالتی مدیا ، بلوتوث و سیستم ناوبری Q3
برخلاف آئودی های بزرگتر که دارای تنظیمات مالتی مدیا با صفحه نمایش دوگانه هستند ، سیستم مالتی مدیای MMI Q3 دارای یک صفحه نمایش لمسی است. از بازخورد لفظی استفاده می کند ، به این معنی که از دکمه مجازی بعنوان نشانه دریافت ورودی های شما استفاده می کند. این سیستم پاسخگو و بصری است و کنترل های فیزیکی مناسبی برای تنظیمات تهویه مطبوع درنظر گرفته شده است. اپل CarPlay بی سیم بصورت استاندارد وجود دارد این مورد حتی در بین خودروهای لوکس نیز کمتر دیده می شود.
امکانات مالتی مدیای استاندارد: صفحه لمسی 8.8 اینچی ، بلوتوث ، چهار پورت USB ، رادیو HD ، استریو 10 بلندگو ، Android Auto و بی سیم Apple CarPlay.
امکانات مالتی مدیای قابل انتخاب : صفحه لمسی 10.1 اینچی ، ناوبری ، رادیو ماهواره ای ، سیستم صوتی Bang & Olufsen با 15 بلندگو ، شارژ دستگاه بی سیم و نمایشگر دیجیتال 12.3 اینچی (کابین خلبان مجازی آئودی).
امکانات استاندارد اضافی: کنترل خودکار تهویه مطبوع دو منطقه ای و سانروف پانوراما.
موتور Q3
نیروی این کراس اوور یک موتور چهار سیلندر توربوشارژ است که 228 اسب بخار قدرت و 258 پوند فوت گشتاور دارد. با یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک همراه شده است.
این موتور توربوی چهار سیلندر دارای قدرت کافی برای جابجایی شما در شهر را دارد همچنین برای سرعت های بالا در آزادراه نیز مناسب است ، در این مورد شما هرگز احساس فشار نمی کنید ، اگرچه هنگام شروع به حرکت مقداری تاخیر در توربو را احساس خواهید کرد. البته نسبت به شیفت های گاه بگاه نامناسب بین دنده ها انتقادهایی می شود.
بررسی میزان مصرف سوخت Q3
آئودی Q3  با تخمین 10.7 لیتر در هر 100 کیلومتر در شهر و 7.8 لیتر در هر 100 کیلومتر در بزرگراه مصرف می کند. با در نظر گرفتن چهار چرخ متحرک استاندارد آئودی Quattro ، این رتبه ها برای یک شاسی بلند لوکس کوچک کاملاً مناسب است. انتخاب یک مدل اسپرت S-Line این ارقام را به 11.7/8.4 لیتر در هر 100 کیلومتر برای شهر / بزرگراه افزایش می یابد.
آیا آئودی Q3 قابل اطمینان است؟
آئودی Q3  دارای رتبه قابلیت اطمینان 67 از 100 را دارد. JD Power پیش بینی نمره اطمینان 91-100 بهترین ، 81-90 عالی ، 70-80 نمره متوسط و 0-69 عادلانه در نظر گرفته می شود که زیر میانگین است.
ویژگی های ایمنی Q3
امکانات استاندارد پیشرفته ایمنی:
دوربین دنده عقب
سیستم هشدار خروج از خط
آئودی Pre Sense Basic (در صورت تشخیص قریب الوقوع بودن برخورد سنسورها ، پنجره ها را جمع کرده و کمربندهای ایمنی را محکم می کند)
آئودی Pre Sense Front (هشدار برخورد به جلو با ترمز اضطراری خودکار و تشخیص عابر پیاده)
ویژگی های ایمنی پیشرفته موجود:
سنسورهای پارک جلو و عقب
سیستم کمکی پارک دوبل و پل
سیستم دوربین پارکینگ با دید فراگیر
سیستم نظارت بر نقاط کور
هشدار ترافیک درهنگام عقب
سیستم  تشخیص علائم راهنمایی و رانندگی
کروز کنترل تطبیقی
 

آئودی A6 مدل 2021

آئودی A6  مدل 2021 دارای فضای داخلی مجلل ، سواری راحت و موتورهای قدرتمند است اما صندوق عقب آن نسبتاً کوچک است. این آئودی نمره یا رتبه بندی کلی ندارد زیرا از آن امتیاز اطمینان گرفته نشده است.

درباره امداد راه
اگر خودرو شما در هر ساعتی از شبانه روز در شیراز و یا بوشهر، دچار هرگونه مشکل و عیبی شد میتوانید با شماره 09176042366 تماس بگیرید و مشکل خودروی خود را به کارشناس با تجربه ما در خودروبر شیراز و توضیح دهید . خودرو بر شیراز انواع خودروهای شما را تحویل گرفته و به تمامی نقاط شیراز  و شهرستان های کشور جابجا و حمل می کند.
 

تماس فوری با امداد خودرو