تلفن : 09177054727
امداد خودرو 24 ساعت شبانه روز فعال است
لکسوس UX هیبریدی 2021
  • 1400/08/05
  • 1279

لکسوس UX هیبریدی 2021

لکسوس UX هیبریدی 2021 دارای برآوردهای اقتصادی عالی در بحث هزینه های جانبی و استهلاک است، همچنین دارای فهرست طولانی از امکانات استاندارد است که آنرا شایسته ستایش می کند، اما موتور  ضعیفی دارد و میزان فضای بار آن کمتر از حد متوسط است که آن را از رسیدن به صدر جدول باز می دارد.
بررسی جوانب مثبت منفی لکسوس UX هیبریدی 2021
لیست سخاوتمندانه ای امکانات استاندارد
سواری نرم و آرام
مصرف سوخت بالاتر از حد متوسط کلاس
محدودیت در فضای بار
کار کردن با کنترل‌های سیستم اطلاعات سرگرمی مقداری پیچیده است
شتاب بی حال ( نیاز به موتور قوی تر احساس می شود )
موارد جدید برای سال 2021
سیستم نظارت بر نقاط کور بصورت استاندارد است
سیستم هشدار ترافیک درهنگام دنده عقب استاندارد است
عرشه بار قابل تنظیم به تازگی استاندارد
تریم UX 250h Black Line Special Edition
تحقیق و رتبه بندی لکسوس UX هیبریدی 2021
در حال حاضر، لکسوس UX هیبریدی  دارای امتیاز 7.5 از 10 است که بر اساس ارزیابی ما از 26 تحقیق و داده است.
لکسوس UX هیبریدی 2021 شاسی بلند مناسبی است. این شاسی بلند دارای ویژگی های استاندارد مناسبی مانند Android Auto، Apple CarPlay، Amazon Alexa، هشدار برخورد از جلو و ترمز اضطراری خودکار است. به علاوه، فضای کافی در کابین برای نشستن راحت چهار بزرگسال وجود دارد. این کراس اوور به راحتی در پیچ ها قابلیت مانور دارد، همچنین به صورت استاندارد با سیستم چهار چرخ متحرک عرضه می شود و برخی از بهترین برآوردهای مصرف سوخت را در کلاس شاسی بلندهای هیبریدی و الکتریکی لوکس را ارائه می دهد. با این حال، چند جنبه منفی نیز دارد، از جمله سیستم اطلاعات سرگرمی نه چندان مناسب، شتاب آهسته و فضای بار پایین تر از حد متوسط کلاس.
قیمت لکسوس UX هیبریدی چقدر است؟
قیمت پایه لکسوس UX هیبریدی 2021 از 35200 دلار شروع می شود که یکی از مقرون به صرفه ترین قیمت های پایه در کلاس شاسی بلندهای هیبریدی و الکتریکی لوکس است. تریم برتر 250h Luxury از 39800 دلار شروع می شود که هنوز هم این قیمت برای کلاس پایین است. لکسوس همچنین نسخه ای از UX فقط گازسوز را ارائه می دهد که از 33000 دلار شروع می شود. ما لکسوس UX غیرهیبریدی را به طور جداگانه بررسی می کنیم.

لکسوس UX هیبریدی در مقابل سایر رقبای همرده
لکسوس UX هیبریدی 2021 در مقابل لکسوس  UX
هر دو مدل غیرهیبریدی لکسوس UX و لکسوس UX هیبریدی سواری نرم و بسیاری از ویژگی‌های فناوری استاندارد را ارائه م دهند . اما چند تفاوت کلیدی نیز باهمدیگر دارند که می تواند تصمیم خرید شما را تحت تاثیر قرار دهد. قیمت اولیه UX غیرهیبریدی چند هزار دلار کمتر از لکسوس UX هیبریدی است، اما UX بنزینی دارای قدرت موتور کمتر، برآورد مصرف سوخت بالاتر و شتاب کندتر است. اگر می‌خواهید قدرت و مصرف سوخت بهبودیافته را با قیمتی مقرون به صرفه‌تر در اختیار داشته باشید، به سراغ UX غیرهیبریدی بروید.
لکسوس UX هیبریدی در مقابل BMW X1
BMW X1 هندلینگ اسپرت‌تر و موتور قوی‌تری نسبت به UX هیبریدی دارد. ب ام و همچنین از سیستم اطلاعات سرگرمی بصری تر و ظرفیت بار بیشتر (58.7 فوت مکعب در مقابل 21.7 در لکسوس) بهره می برد. با این حال، UX Hybrid سواری نرم تری دارد و میزان مصرف سوخت بهینه تری را ارائه می دهد. البته خریداران عملکرد محور X1 را ترجیح می دهند، در حالی که کسانی که مصرف سوخت را در اولویت قرار می دهند احتمالاً UX Hybrid را می خواهند.
بررسی سیستم اطلاعات سرگرمی، بلوتوث و ناوبری لکسوس UX هیبریدی
سیستم اطلاعات سرگرمی لکسوس UX هیبریدی با Lexus Remote Touch، یک کنترلر لپ‌تاپ مانند تاچ‌پد، ارائه می شود که استفاده از آن در حین رانندگی دردسرساز است. با این حال، همه چیز بد نیست. پنل کنترل به سمت راننده قرار گرفته است، دستگیره های فیزیکی برای عملکردهای صوتی و تهویه مطبوع وجود دارد و فناوری یکپارچه سازی گوشی های هوشمند مانند Android Auto و Apple CarPlay اکنون بصورت استاندارد است.
ویژگی های استاندارد اطلاعات سرگرمی: نمایشگر 7 اینچی، کنترلر تاچ پد، اندروید اتو، اپل کارپلی، آمازون الکسا، استریو با شش بلندگو، رادیو ماهواره ای، بلوتوث، چهار پورت USB، فرمان صوتی و نقطه اتصال Wi-Fi.
ویژگی های سرگرمی اطلاعاتی موجود: سیستم ناوبری، صفحه نمایش 8 اینچی، صفحه نمایش تقسیم 10.3 اینچی و شارژ دستگاه بی سیم.
ویژگی های استاندارد اضافی: کنترل تهویه مطبوع دو منطقه ای.
سایر ویژگی های موجود: مونروف.
بررسی موتور هیبریدی UX :
لکسوس UX هیبریدی از یک موتور چهار سیلندر و دو موتور الکتریکی استفاده می کند زمانیکه با هم ترکیب می شوند 181 اسب بخار نیرو تولید می کنند. گیربکس اتوماتیک متغیر پیوسته بصورت استاندارد است. این لکسوس قدرت کافی برای رانندگی آسان در اطراف شهر را دارد، اما هنگام ورود به بزرگراه متوجه شتاب ضعیف آن خواهید شد.
ویژگی های ایمنی هیبریدی UX
ویژگی های ایمنی پیشرفته استاندارد:
سیستم هشدار برخورد رو به جلو
سیستم ترمز اضطراری خودکار
سیستم تشخیص عابرین پیاده
سیستم کمک ردیابی خط
سیستم هشدار خروج از خط
سیستم کمکی حفظ خودرو بر روی خط
سیستم تشخیص علائم جاده
کروز کنترل تطبیقی
چراغ های جلوی اتوماتیک
سیستم نظارت بر نقاط کور
سیستم هشدار ترافیک درهنگام دنده عقب
سیستم دوربین دنده عقب
ویژگی های ایمنی پیشرفته موجود:
برف پاک کن های مجهز به سنسور باران
چراغ های جلو تطبیقی LED
هدآپ دیسپلی
سیستم کمک پارکینگ
سنسور پارک جلو و عقب.
مینی کوپر کانتری من 2021
مینی کانتری من 2021 در رده‌بندی شاسی‌بلندهای ساب کامپکت ما و در نیمه اول لیست قرار دارد. این خودرو شاسی بلندی مجلل، راحت و سرگرم کننده برای رانندگی است، اما به طور قابل توجهی گران تر از بقیه رقبا در کلاس است.
مرسدس بنز GLS مدل 2021
مرسدس بنز GLS مدل 2021 در نیمه بالایی رتبه بندی شاسی بلند های بزرگ لوکس ما قرار دارد. موارد کمی وجود دارد که این شاسی بلند نتواند آنرا به خوبی انجام ندهد. برای این سری انتخاب های قدرتمند موتور وجود دارد ، همچنین سواری نرم و فضای داخلی درجه یکی را ارائه می دهد.

 
تماس فوری با امداد خودرو