تلفن : 09177054727
امداد خودرو 24 ساعت شبانه روز فعال است
لکسوس GX 2021
  • 1400/08/09
  • 1217

لکسوس GX 2021


لکسوس GX 2021 یک خودروی مخصوص آفرود عالی است، اما در موارد دیگر برتری ندارد. GX امتیاز یا رتبه بندی کلی ندارد زیرا به طور کامل تصادفی تست نشده است.
جوانب مثبت منفی لکسوس GX 2021
قدرت آفرود فوق العاده
مقدار قابل توجهی از فناوری ایمنی استاندارد
طراحی کابین قدیمی
برآورد مصرف سوخت بالا
شتاب آهسته
سواری سفت و محکم
موارد جدید برای سال 2021
آمازون الکسا و دو پورت USB اضافی اکنون استاندارد هستند.
تحقیق و رتبه بندی لکسوس GX 2021
لکسوس GX 2021 در شاسی‌بلندهای لوکس سایز متوسط به دلیل از دست دادن اطلاعات ایمنی رتبه‌بندی نشده است. در حال حاضر، امتیاز کلی لکسوس GX در دسترس نیست، اگرچه رتبه بندی منتقدان، امتیاز عملکرد و امتیاز داخلی آن بر اساس ارزیابی ما از 49 تحقیق و داده است.
قیمت لکسوس GX چقدر است؟
قیمت لکسوس GX 2021 از 53250 دلار شروع می شود که برای یک شاسی بلند سایز متوسط لوکس قیمتی متوسط است. قیمت GX Premium از 56340 دلار و GX 460 Luxury از 64515 دلار شروع می شود.
لکسوس GX در مقابل سایر رقبا
Lexus GX 460 در مقابل Lexus RX 350
لکسوس RX 350 یک شاسی بلند سایز متوسط ​​لوکس نسبت به برادر شرکتی خودش است. برای مثال، RX سواری راحت‌تری روی مسیرهای ناهموار دارد همچنین برآوردهای مصرف سوخت عالی دارد. علاوه بر این، RX به اندازه GX دارای امکانات ایمنی و سرگرمی است، اما Android Auto و Apple CarPlay را اضافه بر آن دارد. هیچ یک از این سیستم های ادغام گوشی هوشمند در GX موجود نیستند. RX استاندارد با صندلی برای پنج نفر ارائه می شود، اما مدل RX L ظرفیت صندلی را به هفت نفر افزایش می دهد که با GX استاندارد مطابقت دارد. مگر اینکه به دنبال قابلیت آفرود باشید، احتمالا RX را به GX ترجیح می دهید.

لکسوس GX 460 در مقابل آکورا MDX
آکورا MDX از جمله انتخاب هایی است که به نظر میرسد انتخاب بهتری نسبت به GX باشد. MDX دارای صندلی برای حداکثر هفت نفر و تقریباً به همان اندازه اتاق مسافر و بار مانند GX است. آکورا به صورت استاندارد با Apple CarPlay و Android Auto عرضه می‌شود که نمی‌توانید آن‌ها را در لکسوس دریافت کنید، و تخمین‌های مصرف سوخت بهتر و سواری نرم‌تری دارد. دلایل کمی برای خرید GX نسبت به MDX وجود دارد.
بررسی سیستم اطلاعات سرگرمی ، بلوتوث و ناوبری
GX دارای یک سیستم اطلاعات سرگرمی با کاربری آسان است که شامل یک صفحه نمایش لمسی 8 اینچی است و دارای دکمه های فیزیکی است که بسیاری از آنها برای کنترل مواردی مانند تنظیمات تهویه مطبوع و صدا استفاده می شود. با این حال، گرافیک صفحه لمسی و طرح کلی آن قدیمی به نظر می رسد و سیستم فاقد Android Auto و Apple CarPlay است که در اکثر رقبا یافت می شود.
ویژگی های استاندارد اطلاعات سرگرمی: صفحه نمایش لمسی 8 اینچی، استریو با 9 بلندگو، قابلیت آمازون الکسا، فرمان صوتی، بلوتوث، چهار پورت USB و رادیو HD.
امکانات سرگرمی اطلاعاتی قابل انتخاب : ناوبری، مجموعه برنامه Lexus Enform و سیستم صوتی ممتاز Mark Levinson با ۱۷ بلندگو.
ویژگی های استاندارد اضافی: کنترل تهویه مطبوع خودکار دو منطقه ای و استارت دکمه ای.
سایر ویژگی های موجود: کنترل تهویه مطبوع خودکار سه منطقه ای.
موتور لکسوس GX 2021
لکسوس GX از یک موتور 4.6 لیتری V8 با قدرت 301 اسب بخار و یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک استفاده می کند. GX قدرت زیادی دارد تا شما را به جایی که نیاز دارید برساند، اما ممکن است بخواهید توان بیشتری در سرعت های بالاتر داشته باشید. شتاب گرفتن خودرو نیز در مواقعی زمان بر است.
ویژگی های ایمنی GX
ویژگی های ایمنی پیشرفته استاندارد:
سیستم هشدار برخورد رو به جلو
ترمز اضطراری خودکار
سیستم تشخیص عابر پیاده
سیستم هشدار خروج از خط
کروز کنترل تطبیقی
چراغ های جلوی اتوماتیک
سیستم نظارت بر نقاط کور
سیستم هشدار ترافیک درهنگام دنده عقب
دوربین دنده عقب
ویژگی های ایمنی پیشرفته موجود:

سنسور پارک جلو و عقب
چراغ های مه شکن LED
سیستم دوربین پارکینگ با دید فراگیر.

لکسوس RX هیبریدی 2021
لکسوس RX هیبریدی 2021 دارای سواری راحتی است و از این نظر میتواند انتظارات شما را براورده کند. همچنین RX دارای کابینی درجه یک است، اما همچنان برای مطابقت با چابکی و فضای بار با رقبای خود در تلاش است.



لکسوس LX 2021
قابلیت خارق‌العاده آفرود این شاسی بلند لوکس برای نجات لکسوس LX 2021 از قرار گرفتن در رتبه‌بندی های پایین‌ در کلاس شاسی بلندهای بزرگ لوکس کافی نیست.
 
تماس فوری با امداد خودرو