تلفن : 09177054727
امداد خودرو 24 ساعت شبانه روز فعال است
رنجرور 2021
  • 1400/08/11
  • 1332

رنجرور 2021


لندرور رنجرور 2021 در نیمه پایینی کلاس شاسی بلند های بزرگ لوکس قرار دارد. از نقاط قوت آن میتوان به فضای داخلی جادار، موتورهای قدرتمند و توانایی عالی در آفرود اشاره کرد، اما همچنین دارای سیستم اطلاعات سرگرمی دست و پا گیری است.
جوانب مثبت منفی رنجرور 2021
ترکیب موتورهای پرقدرت و عضلانی
سواری نرم و آرام
قابلیت آفرود عالی
قیمت پایه بالا
سیستم اطلاعات سرگرمی پیچیده
موارد جدید برای سال 2021
نسخه های ویژه وست مینستر، پنجاه و بلک برای اولین بار عرضه می شوند.
تحقیق و رتبه بندی رنجرور 2021
در حال حاضر، رنجرور  دارای امتیاز 7.9 از 10 است که بر اساس ارزیابی ما از 43 تحقیق و داده است.
رنجرور 2021 شاسی بلند لوکس خوبی است. رنجرور با فضای داخلی آرام شبیه به محیط کتابخانه که هیچ صدایی وارد آن نمی شود، مواد کابین درجه یک و فضای سخاوتمندانه صندلی برای پنج سرنشین بالغ از شما استقبال می کند. این شاسی بلند در مسیرهای پیچ دار نسبتاً پایدار است و به راحتی روی سطوح ناهموار جاده حرکت می کند، با این حال هنوز هم در هنگام سخت شدن مسیر، قابلیت آفرود عالی را ارائه می دهد. مجموعه موتورهای عضلانی رنجرور ، شتاب سریع و توانایی بکسل قوی را نیز ممکن می سازد. البته شما می توانید موتورهای دیگری را نیز انتخاب کنید ، برای نمونه موتورهای شش سیلندر بنزینی و دیزلی، چهار سیلندر هیبریدی و یک جفت V8 جزو مواردی است که می توانید انتخاب کنید.
هر چند این همه خبر خوب باعث نشده که رنجرور در رتبه های بالای رتبه بندی ما قرار بگیرد. از جمله موارد منفی رنجرور دارای سیستم اطلاعات سرگرمی پیچیده ای است که استفاده از آن به خصوص هنگام رانندگی دشوار است.
قیمت لندرور رنجرور چقدر است؟
رنجرور 2021 قیمت اولیه 92000 دلاری دارد که برای یک شاسی بلند بزرگ لوکس بسیار بالاتر از حد متوسط است. قیمت برای تریم اتوبیوگرافی میان رده به 131000 دلار و برای مدل SVAutobiography به 211000 دلار افزایش می یابد.

لندرور رنجرور در مقابل سایر رقبا
لندرور رنجرور در مقابل رنجرور اسپرت
رنجرور اسپرت شباهت های زیادی با رنجرور که بزرگتر از اسپرت است دارد، از طراحی و گزینه های موتور گرفته تا دینامیک رانندگی و امکانات راحتی. با این حال دو تفاوت کلیدی بین این دو برادر وجود دارد: قیمت و فضای سرنشینان. قیمت اسپرت از 69500 ​​دلار شروع می شود و در طرح بندی های 5 و 7 صندلی نیز ارائه می شود، در حالی که رنجرور از 92000 دلار شروع می شود و تنها می تواند تا 5 صندلی را داشته باشد، البته فضای بیشتری برای آن مسافران دارد. اینها هر دو شاسی‌بلندهای لوکسی هستند، اما رنجرور اسپرت ارزش و کاربردی‌تر است. به نظر میرسد رنجرور اسپرت ارزش بهتری داشته باشد.
لندرور رنجرور در مقابل مرسدس بنز کلاس G
مرسدس بنز کلاس جی یا جی واگن از برخی جهات جذابیت مشابهی با رنجرور دارد. هر دوی این شاسی‌بلندهای پنج سرنشین دارای مواد کابین درجه یک، سواری راحت تر و قابلیت فوق‌العاده ای در آفرود هستند. G-Class دارای سیستم اطلاعات سرگرمی با کاربری ساده تر است و اخیراً دوباره طراحی شده است. از سوی دیگر، قیمت پایه آن 38000 دلار بیشتر از رنجرور گران قیمت است. اگر از لحاظ بودجه ای محدودیتی ندارید بهتر است با بنز همراه شوید.
بررسی سیستم اطلاعات سرگرمی ، بلوتوث و ناوبری رنجرور 2021
داشبورد رنجرور دارای دو صفحه نمایش لمسی 10 اینچی است. نمایشگر بالایی عملکردهای صوتی و سیستم ناوبری و همچنین برنامه های Apple CarPlay و Android Auto را کنترل می کند، در حالی که صفحه نمایش پایینی و دو صفحه کلید تنظیمات تهویه مطبوع، حالت صندلی ها و حالت رانندگی را تنظیم می کنند.
تنظیمات Touch Pro Duo واضح و مدرن به نظر می رسد، اما چندان کاربرپسند نیست. هر دو نمایشگر تمایل به پاسخ آهسته به ورودی دارند. استفاده از صفحه‌نمایش پایینی موجب حواس‌پرتی‌ است، زیرا صفحه‌گردهای آن بسته به اینکه کدام منو نمایش داده می‌شود، عملکردهای مختلفی را تنظیم می‌کنند. همین امر را می توان در مورد دکمه های دیجیتالی فرمان نیز همین را میتوان گفت که بر اساس منوهای کلاستر سنج تغییر می کنند. به طور کلی، استفاده از سیستم‌های iDrive و MBUX که به ترتیب در BMW X7 و مرسدس بنز GLS یافت می‌شوند، آسان‌تر هستند.
ویژگی های استاندارد اطلاعات سرگرمی: دو صفحه نمایش لمسی 10 اینچی، Apple CarPlay، Android Auto، سیستم ناوبری، خوشه سنج دیجیتال 12.3 اینچی، رادیو HD، رادیو ماهواره ای، 13 بلندگو، بلوتوث، پورت USB و نقطه اتصال Wi-Fi.
ویژگی های اطلاعات سرگرمی قابل انتخاب : سیستم صوتی 19 یا 29 بلندگو و سیستم سرگرمی صندلی عقب با دو نمایشگر 10 اینچی.
ویژگی های استاندارد اضافی: ورود بدون کلید، استارت دکمه ای، کنترل تهویه مطبوع خودکار سه منطقه ای، مونروف پانوراما، و درب برقی هندزفری.
سایر ویژگی‌های موجود: مچ بند کلید فعالیت، درب‌ها با بسته شدن نرم برقی، کنترل تهویه مطبوع خودکار چهار منطقه‌ای، کنسول مرکزی جلو یخچال‌دار، و کنسول مرکزی عقب با میزهای سینی تاشو.
موتور رنجرور 2021
رنجرور 2021 با طیف گسترده‌ای از گزینه‌های موتور ارائه می‌شود، اگرچه ما گمان می‌کنیم که اکثر رانندگان از پیکربندی استاندارد راضی باشند، که شامل موتور شش سیلندر توربوشارژ 355 اسب بخاری، گیربکس اتوماتیک هشت سرعته و چهار چرخ متحرک است. راندن. این موتور شش سیلند رخطی P360 پرقدرت است و می تواند این شاسی بلند را در 6.6 ثانیه به سرعت از صفر به 100 کیلومتر در ساعت برساند. گیربکس به آرامی و به سرعت تغییر می کند و مانورهای عبور نسبتاً سریع در سرعت بزرگراه را امکان پذیر می کند.
نسخه ارتقا یافته P400  این موتور نیز موجود است و 395 اسب بخار قدرت تولید می کند. می تواند شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت این شاسی بلند را به 5.9 ثانیه کاهش دهد. اگر به دنبال عملکرد واقعاً بالا هستید، یکی از موتورهای V8 مجهز به سوپرشارژر 518 یا 557 اسب بخاری رنجرور (به ترتیب P525 و P565) را انتخاب کنید. این موتورهای V8 پاسخ سریع‌تری را ارائه می دهند ، اگزوز صدای باحال تری میدهد و شتابی معتبری را ارائه می‌دهند. شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت آن تنها در 5.1 ثانیه انجام می شود.
ویژگی های ایمنی رنجرور 2021
ویژگی های ایمنی پیشرفته استاندارد:
دوربین دنده عقب
سنسور پارک جلو و عقب
سیستم هشدار برخورد رو به جلو
سیستم ترمز اضطراری خودکار
سیستم هشدار خروج از خط
سیستم کمکی حفظ خودرو روی خط
ویژگی های ایمنی پیشرفته موجود:
سیستم نظارت بر نقاط کور
سیستم هشدار ترافیک درهنگام دنده عقب
سیستم دوربین پارکینگ با دید فراگیر
دستیار پارک هندزفری
سیستم بررسی هوشیاری راننده
سیستم تشخیص علائم جاده
کروز کنترل تطبیقی
چراغ های جلوی اتوماتیک
هدآپ دیسپلی.

لکسوس GX 2021
لکسوس GX 2021 یک خودروی مخصوص آفرود عالی است، اما در موارد دیگر برتری ندارد. GX امتیاز یا رتبه بندی کلی ندارد زیرا به طور کامل تصادفی تست نشده است.




رنجرور ایووک 2021
رنجرور ایووک 2021 از فضای داخلی درجه یک و قدرت آفرود بالایی بهره می برد، اما موتور آن در حد متوسط است و فضای سرنشینان و بار بسیار عالی است. این وسیله نقلیه امتیاز کلی یا رتبه بندی ندارد زیرا به طور کامل تست تصادف نشده است.


 
تماس فوری با امداد خودرو