تلفن : 09177054727
امداد خودرو 24 ساعت شبانه روز فعال است
کیا سول 2021
  • 1400/08/14
  • 1679

کیا سول 2021


کیا سول 2021 یکی از شاسی بلندهای ساب کامپکت برتر ما است. فضای اتاق کابین برای سرنشینان بالغ کاملا کافی است و فناوری های کاربرپسندی دارد، اما به اندازه برخی از رقبای کلاس اسپرت نیست.
جوانب مثبت منفی
صندلی جادار
فضای اتاق بار بزرگ
سیستم اطلاعات سرگرمی کاربر پسند
گارانتی طولانی
به چابکی برخی از رقبا نیست
کیفیت داخلی نه چندان دلچسب
محدودیت در فناوری های استاندارد ایمنی
موارد جدید برای سال 2021
Soul GT-Line Turbo به Soul Turbo تغییر نام داد
هشدار صندلی عقب به تازگی استاندارد شده است
تحقیق و رتبه بندی
کیا سول 2021 برنده جایزه بهترین شاسی بلند ساب کامپکت ما در سال 2021 برای پول است. در حال حاضر، کیا سول دارای امتیاز 8.3 از 10 است که بر اساس ارزیابی ما از 24 تحقیق و داده است.
قیمت کیا سول چقدر است؟
کیا سول 2021 با قیمت اولیه 17590 دلار عرضه می شود که این قیمت نسبت به سایر رقبا پایین تر است. با انتخاب تریم های بالاتر تا رسیدن به سطح بالای توربو (27650 دلار)، قیمت ها افزایش پیدا می کند.

کیا سول در مقابل سایر رقبا
کیا سول در مقابل هیوندای کونا
هیوندای کونا یکی دیگر از رقبای برتر در کلاس شاسی بلندهای ساب کامپکت است. هر دو کونا و سول دارای گارانتی های طولانی مدتی هسند ، امتیازات قابل اطمینان پیش‌بینی‌شده مشابهی دارند و سیستم‌های اطلاعات سرگرمی هر دو کاربر پسند می باشد. هر دو شاسی بلند همچنین دارای موتورهای چهار سیلندر استاندارد هستند و موتور چهار سیلندر مجهز به توربوشارژ اختیاری را ارائه می دهند. اگرچه تفاوت های قابل توجهی وجود دارد. کونا سواری متعادل تری نسبت به سول دارد، با فناوری ایمنی استانداردتر عرضه می شود و سیستم چهار چرخ متحرک را نیز ارائه می دهد. از سوی دیگر، سول فضای بار بسیار بیشتری دارد و ردیف عقب جادارتری نیز دارد. اگر فناوری ایمنی و عملکرد را در اولویت قرار می دهید، کونا را انتخاب کنید. اگر فضا مهم ترین دغدغه شما باشد، سول انتخاب بهتری است.
کیا سول در مقابل مزدا CX3
مزدا CX3 برخی از بهترین دینامیک های رانندگی در این کلاس را بخود اختصاص داده است که با فرمان تیغه ای، هندلینگ پر جنب و جوش و ترمزهای قوی برجسته شده است. همچنین مانند کونا، CX3 دارای امکانات ایمنی استاندارد بیشتری نسبت به سول است و دارای سیستم چهار چرخ متحرک است. با این حال، سول حدود 3000 دلار کمتر از CX3 قیمت دارد و فضای بار و مسافر بیشتری را برای بارگیری در نظر گرفته است. اگر اولویت شما عملکرد قوی تر موتور است بهتر است با کیا همراه شوید در غیر اینصورت فضای بار و سرنشین کیا بهتر است.
بررسی سیستم اطلاعات سرگرمی، بلوتوث و ناوبری کیا سول 2021
استفاده از سیستم اطلاعات سرگرمی استانداردی که برای کیا سول درنظر گرفته شده آسان است و رایج ترین گزینه های منو به خوبی چیده شده اند. علاوه بر صفحه نمایش لمسی استاندارد، کنترل های فیزیکی نیز وجود دارد که عملکرد تنظیمات تهویه مطبوع و صدا را برای راننده در حین رانندگی آسان تر می کند. فناوری یکپارچه سازی تلفن های هوشمند نیز استاندارد است.
امکانات استاندارد اطلاعات سرگرمی: صفحه نمایش لمسی 7 اینچی، Android Auto، Apple CarPlay، استریو با شش بلندگو، پورت USB و بلوتوث.
ویژگی‌های سرگرمی اطلاعاتی قابل انتخاب : صفحه نمایش لمسی 10.25 اینچی، شارژ دستگاه بی‌سیم، سیستم ناوبری، رادیو HD، رادیو ماهواره‌ای و سیستم صوتی Harman Kardon.
سایر ویژگی های موجود: سانروف، کنترل تهویه مطبوع خودکار دو منطقه ای، و استارت دکمه ای.
بررسی موتور کیا سول 2021
کیا سول پایه دارای یک موتور 2.0 لیتری چهار سیلندر با توان 147 اسب بخاری است که با یک گیربکس استاندارد شش سرعته دستی یا یک گیربکس اتوماتیک متغیر پیوسته (CVT) در دسترس است. قدرت کافی برای موارد روزانه شما وجود دارد، اما شتاب آن آهسته است. یک موتور 4 سیلندر 1.6 لیتری 201 اسب بخاری قوی تر به همراه گیربکس هفت سرعته اتوماتیک دوکلاچه در تریم توربو موجود است و به شتاب گیری سریعتر کمک می کند.
ویژگی های ایمنی پیشرفته استاندارد:
سیستم هشدار صندلی عقب (به جلوگیری از رها شدن بچه ها و حیوانات خانگی در داخل ماشین کمک می کند)
دوربین دنده عقب
ویژگی های ایمنی پیشرفته موجود:
هشدار برخورد رو به جلو
ترمز اضطراری خودکار
سیستم تشخیص عابر پیاده
سیستم کمکی حفظ خودرو خط
سیستم بررسی خواب آلودگی راننده
سیستم نظارت بر نقاط کور
سیستم هشدار ترافیک درهنگام دنده عقب
سیستم کمکی تغییر خط
کروز کنترل تطبیقی
هدآپ دیسپلی.

رنجرور 2021
لندرور رنجرور 2021 در نیمه پایینی کلاس شاسی بلند های بزرگ لوکس قرار دارد. از نقاط قوت آن میتوان به فضای داخلی جادار، موتورهای قدرتمند و توانایی عالی در آفرود اشاره کرد، اما همچنین دارای سیستم اطلاعات سرگرمی دست و پا گیری است.



لندروور دیفندر 2021
لندروور دیفندر 2021 یک آفرودر فوق العاده است، اما فاقد ظرافت داخلی بسیاری از رقبا است. لندروور دیفندر امتیاز یا رتبه بندی کلی ندارد زیرا به طور کامل تصادفی تست نشده یا برای قابلیت اطمینان پیش بینی شده امتیازی کسب نکرده است.


 
تماس فوری با امداد خودرو