تلفن : 09177054727
امداد خودرو 24 ساعت شبانه روز فعال است
جی ام سی ترین 2021
  • 1400/08/24
  • 1475

جی ام سی ترین 2021

جی ام سی ترین 2021 در نیمه پایینی کلاس شاسی بلند های جمع و جور قرار دارد. اگرچه جادار، راحت و مجهز است، اما از نظر قدرت و کاربردی بودن از رقبای خودعقب تر است.
جوانب مثبت منفی
کابین جادار
مصرف سوخت خوب
سواری نرم و راحت
قیمت پایه بالا
موتور پایه کند است
ظرفیت بار کوچک است
جدید برای سال 2021
بدون تغییر عمده.
رتبه بندی و جوایز جی ام سی ترین 2021
جی ام سی ترین 2021  رتبه 11 را در رده شاسی بلندهای کامپکت است. جی ام سی ترین برنده جایزه بهترین خودروهای جدید برای نوجوانان 2021 ما است. در حال حاضر جی ام سی ترین 2021 دارای امتیاز 7.8 از 10 است.
جی ام سی ترین 2021 شاسی بلند جمع و جور خوبی است. این خودرو دارای کابینی جادار و پر از آپشن های فنی با کاربرد آسان است و هندلینگی مناسب و سواری ملایمی دارد که جذابیت رانندگی با آن را افزایش می‌دهد. موتور موجود از قدرت کافی برخوردار است، اما برای به دست آوردن قدرت بیشتر باید بالاترین تریم جی ام سی ترین را انتخاب کنید، توصیه انتخاب جی ام سی دنالی است. موتور پایه ضعیف است، و جای بار برای این کلاس کوچک است، اگرچه دارای یک صندلی تاشو مسطح عالی برای سرنشین جلو است.
بررسی قیمت جی ام سی ترین :
جی ام سی ترین SL سطح پایه دارای قیمت اولیه 25000 دلار است. این قیمت برای این کلاس بالاتر از قیمت شروع میانگین کلاس است. تا زمان نگارش این مقاله، جی ام سی ترین هیچ اطلاعاتی در مورد قیمت بالاترین جی ام سی دنالی منتشر نکرده است، اما احتمالاً قیمت آن از حدود 38500 دلار شروع خواهد شد.

جی ام سی ترین 2021
جی ام سی ترین 2021 در مقایسه با سایر رقبا
جی ام سی ترین در مقابل شورلت اکوئینوکس
شورولت اکوئینوکس نیز شاسی بلند جمع و جور خوبی است و بسیار مقرون به صرفه تر از جی ام سی ترین است. در غیر این صورت، این دو شاسی بلند مشابه هستند، با ظرفیت بار، رتبه‌بندی مشابه در اسب بخار و آپشن ها. اگر به تجملات جی ام سی ترین دنالی نیاز ندارید،شورولت را انتخاب کنید و هزینه کمتری بپردازید.
جی ام سی ترین در مقابل تویوتا RAV4
تویوتا راو 4 در بیشتر زمینه ها مناسب است. موتور پایه RAV4  قوی‌تر از توربو چهار پایه Terrain است، به علاوه قابلیت آفرود مناسب تری دارد ، دید بهتر در جلو دارد و ظرفیت بار بالاتری دارد. قیمت پایه تویوتا حدود 1000 دلار بیشتر از GMC است، اما در کل خودروی بهتری است.
اطلاعات سرگرمی زمین، بلوتوث، و سیستم ناوبری
سیستم اطلاعات سرگرمی IntelliLink GMC به دلیل سهولت استفاده از آن تحسین برانگیز است. صفحه نمایش لمسی دارای گرافیک واضحی است که خواندن آن را آسان می کند. منوهای آن به صورت منطقی آرایه شده اند و صفحه نمایش به سرعت به ورودی های کاربر پاسخ می دهد.
آپشن های استاندارد اطلاعات سرگرمی: صفحه نمایش لمسی 7 اینچی، Amazon Alexa، Android Auto، Apple CarPlay، استریو با شش بلندگو، چهار پورت USB، بلوتوث و نقطه اتصال Wi-Fi.
آپشن های سرگرمی اطلاعاتی موجود: صفحه نمایش لمسی 8 اینچی، سیتسم ناوبری، شارژ دستگاه بی‌سیم، رادیو ماهواره‌ای، رادیو HD، استریو Bose با هفت بلندگو، پخش‌کننده DVD، و سیستم اطلاعات سرگرمی صندلی‌های عقب.
آپشن های استاندارد اضافی: استارت دکمه ای، ورود بدون کلید مجاورت، و کنترل تهویه مطبوع خودکار.
سایر آپشن های موجود: کنترل تهویه مطبوع خودکار دو منطقه ای، راه اندازی از راه دور و سانروف.

 

موتور جی ام سی ترین 2021
شما می توانید بین دو موتور چهار سیلندر توربوشارژ Terrain یکی را انتخاب کنید. اکثر تریم‌ها با موتور 1.5 لیتری چهار سیلندر خطی عرضه می‌شوند که 170 اسب بخار قدرت تولید می‌کند. این موتور در بهترین حالت اوکی است. در رانندگی شهری عملکرد خوبی دارد، اما در سرعت‌های بالاتر مشکل دارد و شتاب گرفتن می‌تواند یک امر آرام باشد.
گزینه دیگر موتور چهار سیلندر 2.0 لیتری مجهز به  توربو شارژ است که 252 اسب بخار قدرت دارد. این موتور برای اکثر سناریوهای رانندگی به اندازه کافی قوی است، اما برای دریافت آن باید تریم گران قیمت دنالی را خریداری کنید.
هر دو موتور با یک گیربکس 9 سرعته اتوماتیک عرضه می شوند که در تعویض دنده کمی تردید می کند.
قابلیت اعتماد جی ام سی ترین 2021  :
جی ام سی ترین 2021 دارای امتیاز قابلیت اطمینان پیش بینی شده 83 از 100 است. J.D. Power امتیاز قابلیت اطمینان 91-100 را پیش بینی کرده است، بهترین در نظر گرفته می شود، 81-90 عالی است.
آپشن های ایمنی پیشرفته استاندارد:
سیستم کمکی حفظ خودرو روی خط
سیستم هشدار خروج از خط
دوربین دنده عقب
سیستم هشدار برخورد رو به جلو
ترمز اضطراری خودکار
سیستم تشخیص عابرین پیاده
نشانگر فاصله دنبال کردن
چراغ های جلوی اتوماتیک
GM's Teen Driver (به شما امکان می دهد کارهایی مانند سرعت مکان و محدودیت های صوتی را در درایورهای ثانویه انجام دهید)
آپشن های ایمنی پیشرفته موجود:
کروز کنترل تطبیقی
سنسورهای پارک عقب
سیستم نظارت بر نقاط کور
سیستم هشدار ترافیک در جلو عقب
سنسورهای پارک جلو
صندلی هشدار ایمنی
هشدار تغییر خط
سیستم کمکی پارک دوبل و پارک پل.

هیوندای کونا برقی 2021
در میان شاسی بلندهای هیبریدی و برقی، هیوندای کونا برقی 2021 برد رانندگی عالی و شتاب سریعی را ارائه می دهد، اما همچنین دارای صندلی های عقب تنگ و محفظه بار کوچکی است. این خودروی برقی دارای امتیاز کلی یا رتبه بندی نیست زیرا به طور کامل تست تصادف یا امتیاز برای قابلیت اطمینان آن انجام نشده است.
 
تماس فوری با امداد خودرو