تلفن : 09177054727
امداد خودرو 24 ساعت شبانه روز فعال است
کادیلاک XT4 مدل 2021
  • 1400/09/14
  • 1265

کادیلاک XT4 مدل 2021

کادیلاک XT4 مدل 2021 در نیمه پایینی رتبه‌بندی شاسی‌بلندهای لوکس ساب کامپکت ما قرار دارد. کابین جاداری دارد، اما بسیاری از رقبا از آن اسپرت تر و مجلل تر هستند.
جوانب مثبت منفی
صندلی های جادار با ساپورت خوب
ظرفیت بار خوب در پشت صندلی های عقب
لیست طولانی از آپشن های استاندارد
سواری و هندلینگ ضعیف تر از رقبای هم کلاسی
موتور پر سر و صدا
کیفیت داخلی نه چندان مناسب           
حداکثر ظرفیت بار کمی کمتر از حد متوسط کلاس
جدید برای سال 2021
بدون تغییر عمده.
تحقیق و رتبه بندی کادیلاک XT4 مدل 2021
در حال حاضر کادیلاک XT4 دارای امتیاز 7.7 از 10 است که بر اساس ارزیابی ما از 22 تحقیق و داده بدست آمده است.
در کل کادیلاک XT4 مدل 2021 شاسی بلند خوبی است. رتبه بندی مصرف سوخت خوبی دارد و هندلینگ مناسبی دارد هرچند برخی رقبا هندلینگ بهتری دارند. در داخل، دو ردیف صندلی جادار و مقدار مناسبی فضای بار در پشت ردیف دوم در اختیار شما قرار می دهد. همچنین بسیاری از آپشن های استاندارد نیز در دسترس وجود دارد.
متأسفانه ایراداتی نیز در کارنامه کادیلاک XT4 وجود دارد. موتور چهار سیلندر توربوشارژ آن بعضی وقت ها احساس فشار می کند و کیفیت سواری و هندلینگ پایین تر از استانداردهای ارائه شده توسط رقبا است. این کادیلاک همچنین از پلاستیک های سخت تری در سراسر کابین استفاده می کند که انتظار دارید در یک کراس اوور لوکس ببینید.
بررسی قیمت کادیلاک XT4 :
قیمت پایه آن 35795 دلار است. این مقدار کمی بالاتر از قیمت های اولیه سایر شاسی بلند های لوکس ساب کامپکت است. تریم Sport با قیمت پایه 39995 دلار عرضه می شود که گران ترین مدل آن است. تریم های برتر بسیاری از رقبا قیمت بیشتری دارند.
کادیلاک XT4 مدل 2021 در مقایسه با سایر رقبای همرده
کادیلاک XT4 در مقابل کادیلاک XT5
کادیلاک XT5 نیز شاسی بلند جمع و جور لوکس خوبی است، بنابراین می توانید آن را برادر بزرگ تر  XT4 در نظر بگیرید. البته فضای مسافر بیشتری دارد و همچنین فضای بار بیشتری نیز در اختیار شما قرار میدهد و موتور اصلی آن قوی تر است. هرچند XT4  دارای سیستم مالتی مدیای بهتری است، با آپشن های ایمنی استاندارد بیشتری عرضه می شود و قیمت آن چند هزار دلاری کمتر از XT5 است.
کادیلاک XT4 در مقابل جگوار E-Pace
نه جگوار E-Pace و نه XT4 برای کسب رتبه های بالاتر در رده‌بندی های شاسی بلندهای لوکس ما قرار دارند، هرچند هر دوی این شاسی بلندها ، خودروهای خوبی هستند. اما هر دوی این شاسی بلندها دارای موتورهای جالبی نیستند، اما در هر حال سواری جگوار از کادیلاک سرگرم‌کننده‌تر و چابک‌تر است. E-Pace فضای بار زیادی دارد، اما صندلی عقب آن بسیار کوچکتر از XT4 است، و اگر قصد دارید دائما سرنشینان زیادی را با خودروی خود حمل کنید، کادیلاک انتخاب بهتری است.
بررسی سیستم مالتی مدیا، بلوتوث و ناوبری
سیستم مالتی مدیای XT4 در اکثر موارد مورد پسند کاربران بوده است، اما هنوز هم چند مشکل دارد. برای مثال صفحه نمایش لمسی آن به سرعت به ورودی ها پاسخ می دهد، گرافیک واضحی دارد و دسترسی به آن از صندلی راننده آسان است. همچنین کنترل های فیزیکی برای برخی عملکردها وجود دارد. با این حال، دستگیره مرکزی در سیستم مالتی مدیا و کنترل های روی فرمان به طور غیر ضروری برای استفاده دشوار است. خوشبختانه، در صورت تمایل می توانید از این کنترلرها را استفاده نکنید.

آپشن های استاندارد سیستم مالتی مدیا: صفحه نمایش لمسی 8 اینچی، استریو با هفت بلندگو، رادیو ماهواره ای، بلوتوث، پورت های USB، نقطه اتصال Wi-Fi، Apple CarPlay و Android Auto.
آپشن های سیستم مالتی مدیا موجود: سیستم سرگرمی صندلی عقب، شارژ دستگاه بی‌سیم، سیستم صوتی Bose با 13 بلندگو و سیستم ناوبری.
آپشن های استاندارد اضافی: کنترل تهویه مطبوع خودکار دو منطقه ای و راه اندازی از راه دور.
سایر آپشن های موجود: سانروف.
کادیلاک XT4 مدل 2021
بررسی موتور XT4 :
XT4 با موتور 2.0 لیتری چهار سیلندر 237 اسب بخاری همراه با گیربکس 9 سرعته اتوماتیک عرضه می شود. XT4 خودروی کندی نیست و با این موتور برای کارهای روزمره نیاز به قدرت بیشتری ندارید. اما این موتور پر سر و صدا است و گاهی اوقات در سرعت های بالاتر نیاز به قدرت بیشتری پیدا می کنید و شتاب آن از زمان شروع به حرکت معقول است.
آپشن های ایمنی پیشرفته استاندارد:                                                                                       
سیستم رانندگی نوجوانان (به شما امکان می دهد کارهایی مانند تنظیم محدودیت سرعت و حجم صدا برای راننده دوم را انجام دهید)
سیستم هشدار صندلی ایمنی
دوربین دنده عقب
سنسورهای پارک عقب
هشدار برخورد رو به جلو
ترمز اضطراری خودکار برای موانع جلو
سیستم ترمز خودکار برای عابرین در جلوی خودرو
آپشن های ایمنی پیشرفته موجود:

هدآپ دیسپلی
کروز کنترل تطبیقی
سیستم نظارت بر نقاط کور
سیستم کمکی حفظ خودرو روی خط
سیستم هشدار خروج از خط
دوربین عقب بر روی آینه
سیستم هشدار ترافیک درهنگام دنده عقب
سیستم تشخیص عابرین پیاده درهنگام دنده عقب
ترمز اضطراری اتوماتیک در هنگام دنده عقب
سنسور پارک جلو و عقب
سیستم دوربین پارکینگ با دید فراگیر
کمک پارک دوبل و پارک پل.

جی ام سی ترین 2021
جی ام سی ترین 2021 در نیمه پایینی کلاس شاسی بلند های جمع و جور قرار دارد. اگرچه جادار، راحت و مجهز است، اما از نظر قدرت و کاربردی بودن از رقبای خودعقب تر است.

بررسی شورولت تریل بلیزر 2021
شورولت تریل بلیزر 2021 خودروی جاداری با سیستم اطلاعات سرگرمی بصری و بسیاری از امکانات استاندارد است، اما عملکرد موتور ضعیف و سواری ناآرامی دارد. تریل بلیزر به دلیل عدم وجود داده های ایمنی و قابلیت اطمینان، امتیاز یا رتبه بندی کلی ندارد.
تماس فوری با امداد خودرو