تلفن : 09177054727
امداد خودرو 24 ساعت شبانه روز فعال است
آئودی A8 مدل 2021
  • 1400/04/28
  • 2105

آئودی A8 مدل 2021

آئودی A8 مدل 2021
آئودی A8  مدل 2021 در میانه ی کلاس خودروهای فوق العاده لوکس قرار دارد. این یکی از نفیس ترین کابین های کلاس را دارد و همچنین دارای یک سواری راحت است اما در بحث اسپرت بودن به پای برخی رقبایش در بالای لیست این کلاس نمی رسد و صندوق عقب آن برای این کلاس کوچک است.
جوانب مثبت منفی
کابین بهینه شده
صندلی های نرم و جادار
سواری راحت
انواع موتورهای قدرتمند اختیاری
به اندازه برخی از رقبا اسپرت نیست
مصرف سوخت بهینه ضعیف
صندوق عقب کوچک
جدید برای سال 2021
صندلی های جلو با قابلیت تنظیم 22 طرفه و مجهز به تهویه ، شارژ بی سیم دستگاه و سیستم دوربین پارک با نمای فراگیر اکنون استاندارد است.
رتبه بندی و تحقیق
آئودی A8 در سال 2021 رتبه شماره 3 را در گروه اتومبیل های فوق العاده لوکس کسب کرده است. در حال حاضر آئودی A8 نمره 8.4 از 10 را کسب کرده است که بر اساس ارزیابی ما از 16 تحقیق و عنصر داده با استفاده از منابع مختلف است.
قیمت آئودی A8 چقدر است؟
آئودی A8 2021 با قیمت پایه 86.500 دلار شروع می شود که برای یک ماشین فوق العاده لوکس تقریباً قیمت مناسبی است. BMW سری 7 دارای قیمت شروع مشابهی با A8 است ، در حالی که مرسدس بنز S کلاس چندین هزار دلار گرانتر است.
A8 با پلاگین هیبریدی با قیمت 95900 دلار فروخته می شود و مدل رنج متوسط V8 از 98900 دلار شروع می شود. آئودی S8 که یک خودرو با عملکردی بالا است از قیمت 130900 دلار شروع می شود.
آئودی A8 در مقابل سایر رقبا
آئودی A8 در مقابل مرسدس بنز S کلاس
همه ساله مرسدس بنز S کلاس در رده بالای یا نزدیک به رده های بالا در کلاس اتومبیل های فوق العاده لوکس قرار می گیرد زیرا تقریباً در همه ی زمینه ها امتیازات بالایی را کسب می کند. S کلاس کیفیت کابین بالایی دارد که یکی از شیک ترین خودروهای موجود در بازار است که از این نظر سر و گردن بالاتر از رقبا است. موتور پایه بنز شتاب بهتری را نسبت موتورهای پایه  مدل استاندارد A8 ارائه می دهد و به علاوه گزینه های 600 اسب بخاری نیز وجود دارد. هر دو این خودروهای لوکس صندلی های سلطنتی را فراهم کرده اند اما صندوق عقب S کلاس دارای فضای بسیار بزرگتری است. مهمترین نقطه ضعف کلاس S قیمت آن است: قیمت آن در حدود 8000 دلار بیشتر از A8 است. مدل های کلاس AMG با عملکرد بالا از 150،000 دلار شروع می شوند و نسخه های با مارک مایباخ نیز وجود دارد که بیش از 200،000 $ به فروش می رسند.
آئودی A8 در مقابل BMW سری 7
سری 7 BMW بیشتر از آئودی A8 خصوصیات اسپرت دارد. موتور پایه سری 7 به مصرف سوخت بسیار خوبی برای کلاس کمک می کند و همچنین دو گزینه موتور 600 اسب بخاری را نیز ارائه می دهد. A8 دارای کابین مجلل تری نسبت به سری 7 است. این اتومبیل ها دارای محدوده قیمتی مشابهی هستند ، همراه با کیفیت داخلی قابل مقایسه ، صندلی های لوکس و راحت و انبوهی از امکانات استاندارد و اختیاری هستند. با این حال ، آئودی به صورت استاندارد با چهار چرخ متحرک عرضه می شود که در بی ام و اختیاری است. شما  در سری 7 یک صندوق عقب بسیار بزرگتر در اختیار خواهید داشت که اگر هندلینگ در اولویت شماست بهتر است BMW را بخرید. اگر یک کابین لوکس اولویت شما است A8 را انتخاب کنید.
ائودی a8

بررسی سیستم مالتی مدیا A8 ، بلوتوث و پیمایش
کلاستر مرکزی پیشرفته A8 مرکز فرماندهی خودرو است. صفحه لمسی فوقانی 10.1 اینچی شامل صفحه نمایش رسانه ، سیستم ناوبری و تلفیق استاندارد تلفن های هوشمند پشتیبانی می کند. در زیر آن یک صفحه لمسی 8.6 اینچی برای کنترل تهویه مطبوع ، تنظیم صندلی ها و کنترل سایر عملکردها قرار دارد. جدا از دکمه کنترل صدای که دکمه ای فیزیکی است، دکمه ها و کلیدهای سنتی بندرت در دسترس هستند.
این سیستم مالتی مدیا نیازمند یادگیری دارد ، اما زمان پردازش عملکرد های آن سریع است و رابط کاربری روانی دارد. هر دو صفحه نمایش لمسی آن از بازخورد لمسی استفاده می کنند و یک صدای کلیک صوتی رضایت بخش برای تأیید در زمان انتخاب شما ایجاد می کنند.
امکانات سیستم مالتی مدیا استاندارد: سیستم مالتی مدیا با صفحه لمسی دوگانه ، آمازون الکسا ، اندروید ، اپل کارپلی ، شارژ دستگاه بی سیم ، کلاستر ابزار دیجیتال 12.3 اینچی ، سیستم ناوبری ، سیستم تشخیص صدا ، دو پورت USB ، استریو Bang & Olufsen با 17 بلندگو ، بلوتوث ، رادیو ماهواره ای و رادیو HD.
سیستم مالتی مدیا قابل انتخاب : یک سیستم سرگرمی دو صفحه ای برای صندلی های عقب ، دستگاه پخش DVD ، دو پورت USB عقب و استریو Bang & Olufsen با 23 بلندگو.
امکانات استاندارد اضافی: سانروف پانوراما ، ورودی بدون کلید مجاورت ، کنترل اتوماتیک تهویه مطبوع چهار منطقه ای ، آینه دید عقب اتو دایم و درب بازکن جهانی گاراژ.
سایر ویژگی های موجود: نورپردازی فضای داخلی بصورت چند رنگ.
ائودی a8

موتور A8
آئودی A8 L به صورت استاندارد با موتور V6 توربوشارژ با قدرت 335 اسب بخار ارائه می شود. این موتور برای انجام امور روزانه کاملا قدرت کافی دارد اما ممکن است برای سبقت گرفتن از اتومبیل ها در بزرگراه ، لازم باشد مقداری بیشتر گاز بدهید. اما در هنگام شروع به حرکت میزان شتاب گیری آن آرام و خطی است.

پلاگین هیبریدی A8 با خروجی 443 اسب بخار شامل یک موتور الکتریکی است که به موتور پایه V6 اضافه می شود. از ترکیب این دو تقریباً 150 پوند فوت گشتاور اضافی فراهم می کند که به A8 کمک می کند تا سریعتر از مدل پایه شتاب بگیرد. که در این صورت شتاب اولیه 0 تا 100 کیلومتر آن کمتر از پنج ثانیه است.
همچنین دو گزینه V8 با موتور توربوشارژ دوقلو وجود دارد. موتور اول 453 اسب بخار قدرت تولید می کند و به A8 کمک می کند در 4.5 ثانیه از صفر به 100 کیلومتر بر ساعت برسد. آئودی S8 با عملکرد بالا از یک موتور V8 توئین توربو با 563 اسب بخار قدرت بهره می برد و شتاب 0 تا 100 کیلومتر آن تنها 3.8 ثانیه است و حداکثر سرعت آن 250 کیلومتر در ساعت است.
بررسی  قابلیت اطمینان آئودی A8
پیش بینی شده قابلیت اطمینان A8 3.5  از 5 باشد که برای این کلاس کمی بالاتر از حد متوسط است. با این حال ، اتومبیل های فوق العاده لوکس از نظر قابلیت اطمینان میزان قالبیت پیش بینی شده خوبی ارزیابی می شوند.
ویژگی های ایمنی A8
ویژگی های استاندارد پیشرفته ایمنی:
هشدار برخورد به جلو
ترمز اضطراری خودکار
سیستم دوربین پارکینگ با دید فراگیر
هشدار خروج از خط
چراغهای جلوی اتوماتیک
دوربین دنده عقب
سنسور باران
سنسورهای پارک جلو و عقب
ویژگی های ایمنی پیشرفته موجود:
هد آپ دیسپلی
سیستم نظارت بر نقاط کور
هشدار ترافیک درهنگام دهنده عقب
سیستم کمکی خروج از پارک خودرو
کروز کنترل تطبیقی
سیستم کمکی رانندگی بین خطوط
تشخیص علائم راهنمایی و رانندگی
سیستم کمک دید در شب
سیستم کمکی در تقاطع ها (اگر سنسورها ترافیک متقاطع را در تقاطع ها تشخیص دهند به شما هشدار می دهد)

آئودی A6 مدل 2021

آئودی A6  مدل 2021 دارای فضای داخلی مجلل ، سواری راحت و موتورهای قدرتمند است اما صندوق عقب آن نسبتاً کوچک است. این آئودی نمره یا رتبه بندی کلی ندارد زیرا از آن امتیاز اطمینان گرفته نشده است.

درباره امداد راه
اگر خودرو شما در هر ساعتی از شبانه روز در شیراز و یا بوشهر، دچار هرگونه مشکل و عیبی شد میتوانید با شماره 09176042366 تماس بگیرید و مشکل خودروی خود را به کارشناس با تجربه ما در خودروبر شیراز و توضیح دهید . خودرو بر شیراز انواع خودروهای شما را تحویل گرفته و به تمامی نقاط شیراز  و شهرستان های کشور جابجا و حمل می کند.

تماس فوری با امداد خودرو