تلفن : 09177054727
امداد خودرو 24 ساعت شبانه روز فعال است
آلفا رومئو استلویو 2021
  • 1400/04/31
  • 1251

آلفا رومئو استلویو 2021


با آلفارومئو استلویو 2021 یک رانندگی جذاب را تجربه خواهید کرد ، اما این شاسی بلند کامپکت لوکس به اندازه بسیاری از همرده های خود لوکس نیست. استلویو  نمره یا رتبه بندی کلی ندارد زیرا به طور کامل تست تصادف نشده است.
جوانب مثبت منفی
رانندگی چابک و سرگرم کننده ای دارد
دارای موتورهای قدرتمندی است.
سواری با آن آرام و دلچسب است.
صندلی های آن سفت است.
ظرفیت بار کمتر از متوسط کلاس.
کیفیت داخلی معمولی است.
قیمت آلفارومئو استلوویو چقدر است؟
استلویو با قیمت پایه 41750 دلار شروع می شود ، که از لحاظ قیمتی در میالنه لیست شاسی بلند های لوکس و جمع و جور ما قرار گرفته است. سطح بالای استلویو Quadrifoglio از 81050 دلار شروع می شود که یکی از بالاترین قیمت ها در این کلاس است. اما انصافاً رقبای استلویو در این کلاس یک مدل با عملکرد بالا برای رقابت با Quadrifoglio ارائه نکرده اند.
آلفارومئو استلویو 2021

آلفارومئو استلوویو در مقابل سایر رقبا
آلفارومئو استلوویو در مقابل آئودی Q5
آئودی Q5 در بین شاسی بلندهای کامپکت لوکس رتبه خوبی را کسب کرده است. هر دو آنها سواری نرم و هندلینگ جذابی را ارائه می دهند ، هرچند Q5 یک مدل با عملکرد بالا درحد مطابقت با Stelvio Quadrifoglio ارائه نمی دهد. ضمن اینکه Q5 فضای بار بیشتری در پشت صندلی های عقب خود دارد ، اما استلویو حداکثر ظرفیت بار بیشتری را دارد. آئودی از کابین بسیار مجلل تری برخوردار است و از نظر فناوری پیشرفته ترین ها را در اختیار شما قرار می دهد ، از جمله یک کلاستر دیجیتال 12.3 اینچی.
آلفارومئو استلوویو و جگوار F-Pace
جگوار F-Pace یکی دیگر از کراس اوورهای لوکس کوچک است که رانندگی با آن سرگرم کننده است. هر دوی این کراس اورها دارای گزینه های قدرتمند موتور و هندلینگ پویا هستند. درواقع F-Pace از یک فضای بار بزرگتر و فضای بیشتری برای سرنشینان برخوردار است. اما از طرف دیگر ، آلفا سواری نرم تری را ارائه می دهد و قیمت آن کمی کمتر از جگوار در تریم  پایه خود است.
بررسی سیستم مالتی مدیا ، بلوتوث و پیمایش استلویو 2021
سیستم مالتی مدیا استلویو به خوبی کار می کند. صفحه نمایش لمسی آن سرعت پاسخگویی خوبی به ورودی ها دارد و برای جستجوی ، طرح های منو ساده است. دسترسی به نمایشگر و کنترل های فیزیکی نیز آسان است. البته این مورد پیشرفته ترین سیستم مالتی مدیا در این کلاس نیست و چندتا از رقبای استلویو  صفحه نمایش لمسی بزرگتری را ارائه کرده اند.
امکانات سیستم مالتی مدیا بصورت استاندارد: صفحه نمایش لمسی 8.8 اینچی ، استریوی هشت بلندگو ، رادیو ماهواره ای ، بلوتوث ، پنج پورت USB ، Apple CarPlay و Android Auto.
امکانات سیستم مالتی مدیا قابل انتخاب: سیستم ناوبری ، شارژ دستگاه بی سیم ، رادیو HD ، استریو 10 بلندگو و استریو 14 بلندگوی Harman Kardon.
ویژگی های استاندارد اضافی: کنترل خودکار تهویه مطبوع دو منطقه ای و استارت از راه دور.
سایر ویژگی های موجود: سانروف دو جداره.
آلفارومئو استلویو 2021

بررسی موتور استلویو
دو گزینه ی موتور برای استلویو وجود دارد. به غیر از تریم های بالا ، یک موتور 4 سیلندر 2.0 لیتری توربو با قدرت 280 اسب بخار ارائه می شود. کوادریفوگلیو دارای یک موتور توربوی دوقلو 2.6 لیتری V6 با قدرت 505 اسب بخار است. صرف نظر از اینکه موتور را انتخاب کنید ، یک گیربکس اتوماتیک هشت سرعته دریافت خواهید کرد.
موتور پایه بیش از  موتور توربو چهار سیلندر بیشتر سایر رقبا قدرت تولید می کند. هر دو مورد این موتورها احساس دلپذیری دارند و به این وسیله نقلیه کمک می کنند تا سریع شتاب بگیرند ، اگرچه کوادریفوگلیو به طور قابل توجهی سریعتر و قدرتمندتر احساس می شود. انتقال قدرت نیز به طور معمول بصورت هموار تغییر می کند.
بررسی سواری و هندلینگ استلویو
بسیاری از شاسی بلندهای دیگر در این کلاس نمی توانند با استلویو در جاده های پر پیچ و خم رقابت کنند. استلویو دارای فرمان پذیری تیزی است و همچنین هندلینگ چابکی است که کمک می کند تا در سر پیچ ها کاملا به جاده بچسبد. و در حالی که برخی از شاسی بلند ها دارای سیستم تعلیق محکمی هستند که تاثیر منفی بر کیفیت رانندگی می گذارد ، استلویو می تواند لذت رانندگی زیادی را ارائه دهد و در عین حال سواری نرمی را نیز فراهم می کند.
ویژگی های ایمنی استلویو 2021
ویژگی های استاندارد پیشرفته ایمنی:
دوربین دنده عقب
هشدار برخورد به جلو
ترمز اضطراری خودکار
سنسورهای پارک عقب
ویژگی های ایمنی پیشرفته موجود:
سیستم کمکی نگهداری بین خطوط
سیستم هشدار خروج از خط
سیستم نظارت بر خواب آلودگی راننده
سیستم نظارت بر نقاط کور
سیستم هشدار ترافیک درهنگام دنده عقب
سنسورهای پارک جلو
کروز کنترل تطبیقی
سیستم کمکی در بزرگراه
سیستم کمکی در هنگام ترافیک (کنترل ترمز ، شتاب و فرمان در شرایط ترافیکی با سرعت پایین)
سیستم تشخیص علائم راهنمایی و رانندگی
 

مزدا CX-30 مدل 2021  

مزدا CX-30 از نظر هندلینگ فوق العاده است ، همچنین کابین مقاومی دارد و محفظه بار جاداری در بین شاسی بلندهای ساب کامپکت برخوردار است.


درباره امداد راه
اگر خودرو شما در هر ساعتی از شبانه روز در شیراز و یا بوشهر، دچار هرگونه مشکل و عیبی شد میتوانید با شماره 09176042366 تماس بگیرید و مشکل خودروی خود را به کارشناس با تجربه ما در خودروبر شیراز و توضیح دهید . خودرو بر شیراز انواع خودروهای شما را تحویل گرفته و به تمامی نقاط شیراز  و شهرستان های کشور جابجا و حمل می کند.
 
تماس فوری با امداد خودرو