تلفن : 09177054727
امداد خودرو 24 ساعت شبانه روز فعال است
فورد اسکیپ هیبریدی 2021
  • 1400/05/03
  • 1247

فورد اسکیپ هیبریدی 2021

فورد اسکیپ هیبریدی 2021 در اواسط رتبه بندی های شاسی بلندهای هیبریدی و برقی ما قرار دارد. در حالی که صندلی های جاداری دارد همچنین هندلیگی شبیه به خودروهای اسپرت دارد ، اما کیفیت کابین آن کمی پایین تر از رقبا است.
جوانب مثبت منفی
کابین بزرگ
بسیاری از فن آوری های استاندارد ایمنی
سیستم مالتی مدیای کاربر پسند
سواری راحت و هندلینگ پاسخگو
برخی از وسایل کابین از موادی با کیفیت پایین هستند
فضای داخلی آن به اندازه نسخه تمام بنزینی آن جادار نیست
موارد جدید برای سال 2021
تریم SEL اکنون در دسترس است
رتبه بندی و جوایز
فورد اسکیپ هیبریدی 2021 رتبه شماره 4 را در گروه شاسی بلندهای هیبریدی و الکتریکی کسب کرده است. این شاسی بلند می تواند بعنوان نامزد نهایی برای بهترین شاسی بلند ترکیبی و الکتریکی 2021 برای جایزه Money و همچنین بعنوان یک نامزد نهایی برای جایزه بهترین شاسی بلند ترکیبی و الکتریکی 2021 برای خانواده ها باشد. در حال حاضر فورد اسکیپ هیبریدی 2021  دارای نمره 8.0 از 10 است که بر اساس ارزیابی ما از 24 مقاله تحقیقاتی و عناصر داده با استفاده از منابع مختلف بدست است.
بررسی قیمت فورد اسکیپ هیبریدی 2021
فورد اسکیپ هیبریدی 2021 از قیمت 27605 دلار شروع می شود که یکی از پایین ترین قیمت های پایه در کلاس شاسی بلندهای هیبریدی و برقی است. دو سطح تریم دیگر اسکیپ هیبریدی با قیمت 30200 و 33300 دلار به فروش می رسد. همچنین می توانید سه سطح تریم اسکیپ با پلاپین هیبریدی را انتخاب کنید که از 32،650 دلار ، 35،510 دلار و 38،585 دلار شروع می شوند.
فورد اسکیپ هیبریدی در مقابل سایر رقبا
فورد اسکیپ هیبریدی در مقابل تویوتا راو 4 هیبریدی
تویوتا RAV4 هیبرید یکی دیگر از خودروهای شناخته شده در کلاس شاسی بلندهای هیبریدی و برقی است. هر دو شاسی بلند امکانات استاندارد ایمنی ، کابین های جادار و صرفه جویی در مصرف سوخت فوق العاده را ارائه می دهند. چند تفاوت اساسی بین این دو شاسی بلند وجود دارد. RAV4 هیبرید با سیستم چهار چرخ محرک ارائه شده است که هزینه این سیستم در اسکیپ هیبریدی بیشتر از RAV4 است. فضای بار تویوتا بیشتر از فورد است و همچنین کابین آن لوکس تر است. از طرف دیگر اسکیپ هیبریدی دارای کابین ساکت تری است و فضای بیشتری برای سرنشینان دارد. 
فورد اسکیپ هیبریدی در مقابل فورد اسکیپ
همانطور که انتظار داشتید ، فورد اسکیپ غیر هیبریدی اشتراکات زیادی با خواهر و برادر هیبریدی خود دارد ، از جمله سواری جذاب و راحت ، بسیاری از امکانات استاندارد از جمله سیستم کمک راننده و سیستم مالتی مدیای کاربر پسند. تفاوت اصلی این دو در میزان مصرف سوخت ، فضا و قیمت آنها است. اگر میزان مصرف سوخت بهینه در اولویت اصلی شما است ، اسکیپ هیبردی باید مد نظر شما باشد. اگر ترجیح می دهید یک کابین جادارتر داشته باشید ، گزینه اسکیپ بنزینی که ارزان قیمت تر است را انتخاب کنید.
سیستم مالتی مدیای فورد اسکیپ 2021
بررسی سیستم مالتی مدیا ، بلوتوث و ناوبری اسکیپ هیبریدی 2021
بکارگیری سیستم مالتی مدیای SYNC 3 فورد آسان است. پیمایش منوهای صفحه لمسی ساده است و می توانید تنظیمات صدا را از طریق دکمه های فیزیکی صفحه کنترل تنظیم کنید.
امکانات استاندارد سیستم مالتی مدیا: یک صفحه نمایش لمسی 8 اینچی ، Apple CarPlay ، Android Auto ، دو پورت USB ، استریو شش بلندگو ، رادیو ماهواره ای ، سیستم تشخیص صدا و نقطه اتصال Wi-Fi.
امکانات سیستم مالتی مدیا قابل انتخاب: خوشه ابزار دیجیتال 12.3 اینچی ، سیستم صوتی ممتاز Bang & Olufsen با 10 بلندگو و رادیو HD.
ویژگی های استاندارد اضافی: ورود بدون کلید و استارت دکمه ای.
سایر امکانات موجود: روشنایی محیط و کنترل خودکار تهویه مطبوع دو منطقه ای.
بررسی موتور اسکیپ هیبریدی 2021
اسکیپ هیبریدی از یک موتور چهار سیلندر  2.5 لیتری و یک موتور الکتریکی بهره می برد که در مجموع 200 اسب بخار قدرت تولید می کند. در ترکیب این دو موتور قدرت زیادی وجود دارد و به این شاسی بلند کمک می کند تا سریع شتاب بگیرد.
اسکیپ با پلاگین هیبریدی PHEV با یک موتور 2.5 لیتری چهار سیلندر ، یک موتور الکتریکی و یک باتری همراه است. این ترکیب قدرتی معادل با 221 اسب بخار تولید می کند. این پکیج به همان اندازه ی مدل هیبریدی قدرتمند است اما از مصرف سوخت بهتری برخوردار است.
هر دو مدل با گیربکس استاندارد اتوماتیک متغیر مداوم (CVT) به خوبی ست شده اند. برخلاف بسیاری از CVT ها ، اسکیپ در هنگام شتاب ، صدای پهپادی بلندی ایجاد نمی کند.
بررسی مصرف سوخت اسکیپ هیبریدی 2021
با سیستم دیفرانسیل جلو ، اسکیپ هیبریدی دارای 5.3 لیتر در هر 100 کیلومتر در شهر و 6.4 لیتر در هر 100 کیلومتر در بزرگراه مصرف می کند. مدل های چهار چرخ محرک در شهر حدود 1.5 لیتر در هر 100 کیلومتر به این میزان اضافه می کند. در زمان نوشتن این گزارش ، هیچ آمار رسمی مصرف سوخت برای 2021 Escape Plug-In Hybrid وجود ندارد. مدل مشابه 2020 هنگامی که خودرو از بنزین استفاده می کند دارای رتبه ترکیبی از شهر / بزرگراه 5.7 لیتر در هر 100 کیلومتر است
بررسی قابلیت اطمینان فورد اسکیپ هیبریدی 
اسکیپ هیبریدی 2021 نمره قابلیت اطمینان 72 از 100 را پیش بینی کرده است. JD Power پیش بینی نمره اطمینان 91-100 بهترین در نظر گرفته می شود ، 81-90 عالی ، 70-80 نمره متوسط و 0-69 عادلانه است و در نظر گرفته می شود که این نمره زیر میانگین به حساب می آید.
 فورد اسکیپ 2021
ویژگی های استاندارد پیشرفته ایمنی:
کنترل منحنی (سرعت مناسب را هنگام پیچیدن تنظیم می کند)
دوربین دنده عقب
سیستم هشدار برخورد به جلو
سیستم ترمز اضطراری خودکار
سیستم نگهداری خودرو بین خطوط
سیستم نظارت بر نقاط کور
سیستم هشدار ترافیک در هنگام دنده عقب
چراغهای جلوی اتوماتیک
ترمزگیری پس از برخورد
سیستم هشدار پس از خرابی SOS (با بوق زدن و روشن شدن چراغ های خطر پس از خرابی ، دیگران را از موقعیت شما آگاه می کند)
ویژگی های ایمنی پیشرفته موجود:
هشدار صوتی در هنگام تشخیص عابر پیاده (وقتی سنسورها عابران پیاده و ماشین های اطراف را تشخیص می دهند به راننده هشدار می دهد)
هدآپ دیسپلی
سنسورهای پارک عقب
سیستم کمکی پارک فعال
سنسور باران
سیستم کمکی رانندگی بین خطوط
کروز کنترل تطبیقی توقف و حرکت


آئودی A6 مدل 2021
آئودی A6  مدل 2021 دارای فضای داخلی مجلل ، سواری راحت و موتورهای قدرتمند است اما صندوق عقب آن نسبتاً کوچک است. این آئودی نمره یا رتبه بندی کلی ندارد زیرا از آن امتیاز اطمینان گرفته نشده است.

درباره امداد راه
اگر خودرو شما در هر ساعتی از شبانه روز در شیراز و یا بوشهر، دچار هرگونه مشکل و عیبی شد میتوانید با شماره 09176042366 تماس بگیرید و مشکل خودروی خود را به کارشناس با تجربه ما در خودروبر شیراز و توضیح دهید . خودرو بر شیراز انواع خودروهای شما را تحویل گرفته و به تمامی نقاط شیراز  و شهرستان های کشور جابجا و حمل می کند.
 
تماس فوری با امداد خودرو