تلفن : 09177054727
امداد خودرو 24 ساعت شبانه روز فعال است
سوبارو کراس تک 2021
  • 1400/06/24
  • 1252

سوبارو کراس تک 2021

سوبارو کراس تک 2021  دارای سواری نرم و همچنین یک سیستم اطلاعات و سرگرمی بصری است ، اما موتور پایه نه چندان مناسبش آن را در پایین رده بندی شاسی بلند های کوچک کامپکت ما نگهداشته است.

جوانب مثبت منفی سوبارو کراس تک 2021

کابین جادار
امکانات و فناوری استاندارد با رابط کاربری آسان
سواری نرم و راحت
دارای سیستم چهار چرخ متحرک استاندارد
موتور پایه ضعیف
جنس وسایل کابین باکیفیت پایین تر به نسبت رقبا
موارد جدید برای 2021
استایل بیرونی جدید و با طراوت
تریم اسپرت برای اولین بار معرفی شد
گزینه موتور قوی تر اضافه شد

رتبه بندی و تحقیقات

سوبارو کراس تک 2021 رتبه ششم را در گروه شاسی بلندهای ساب کامپکت است. در حال حاضر سوبارو کراس تک دارای امتیاز 7.7 از 10 است که بر اساس ارزیابی ما از 34 قطعه تحقیق و عناصر داده با استفاده از منابع مختلف است.
سوبارو کراس تک یک شاسی بلند خوب و کامپکت خوب است. برای چنین خودروی کوچکی ، فضای زیادی برای مسافران دارد و ظرفیت بار آن نیز خوب است. کنترل های اطلاعات و سرگرمی آن بسیار ساده است ، و برای سال 2021 کاملاً جدید است ، کراس تک را می توان با موتور قوی تری در اختیار داشت که شتاب سریع تری را ارائه می دهد. همچنین یکی از معدود مدلهای کلاس است که می تواند در جاده ها حرکت کند. با این حال ، موتور پایه کسل کننده و هندلینگ آرام آن رانندگی را مانند سایر شاسی بلندهای رقیب هیجانی نیست، زیرا که بسیاری از آنها کابین های قشنگ تری نیز دارند.

قیمت سوبارو کراس تک 2021 چقدر است؟

قیمت پایه سوبارو کراس تک 22245 دلار است. این قیمت برای یک ساب کامپکت رقم بالایی است ، اما به خاطر داشته باشید که این خودرو به صورت استاندارد با سیستم چهار چرخ متحرک عرضه می شود. اما سیستم AWD در اغلب رقبا چند هزار دلار به قیمت پایه آنها اضافه می کند.

سوبارو کراس استرک در مقابل سایر رقبا

سوبارو کراسترک در مقابل هوندا HR-V

در مقایسه اجمالی ، هوندا HR-V رتبه نزدیکی با سوبارو کراس ترک دارد. هوندا فضای بار بیشتری دارد و فرمان پذیری آن نیز بهتر است ، اما سوبارو سواری نرم تری دارد و کنترل های اطلاعات  و سرگرمی و سیستم مالتی مدیای بهتری دارد. هر دو خودرو دارای موتورهای پایه خوبی هستند ، اگرچه بر خلاف HR-V ، سوبارو کراس تک دارای موتور پایه قوی تری است.

سوبارو کراست رک در مقابل تویوتا C-HR

تویوتا C-HR دارای لیستی طولانی از فناوری های ایمنی استاندارد است وهندلینگ فوق العاده ای دارد ، اما در سایر موارد سوبارو کراس تک خودروی بهتری است. سوبارو دارای سیستم چهار چرخ متحرک است که در تویوتا نمی توانید آن را بیابید. کراس تک همچنین دارای فضای بیشتری برای حمل مسافران و محموله است. هر دو خودرو دارای موتورهای پایه نرم .
سوبارو کراس تک 2021

بررسی سیستم اطلاعات سرگرمی، بلوتوث و ناوبری سوبارو کراس تک 2021

سیستم سرگرمی StarLink سوبارو یک سیستم بصری است. منوهای صفحه لمسی به خوبی سازماندهی شده اند و دسترسی سرسی به منوها اسان است. همچنین کنترل های فیزیکی مناسبی برای تنظیم تنظیمات صدا و تهویه مطبوع وجود دارد.
امکانات استاندارد سیستم اطلاعات سرگرمی: صفحه نمایش لمسی 6.5 اینچی ، Apple CarPlay ، Android Auto ، استریو با چهار بلندگو ، بلوتوث و پورت USB.
امکانات سیستم اطلاعات سرگرمی موجود: صفحه نمایش لمسی 8 اینچی ، سیستم ناوبری ، هات اسپات Wi-Fi ، سه پورت USB اضافی ، رادیو HD ، رادیو ماهواره ای و استریو با شش یا هشت بلندگو.
سایر امکانات استاندارد: کنترل خودکار تهویه مطبوع.
سایر امکانات موجود: استارت دکمه ای، ورود بدون کلید و مونروف.

بررسی موتور سوبارو کراس تک 2021

اینکه کدام موتور را دریافت کنید بستگی به سطح تریم انتخابی شما دارد. مدل های پایه و پریمیوم دارای یک موتور 2.0 لیتری چهار سیلندر با قدرت 152 اسب بخار و 145 پوند فوت گشتاور هستند. این موتور ضعیف است. شتاب کندی دارد و ادغام خطوط در بزرگراه نیاز به برنامه ریزی دقیق دارد. شما می توانید بین گیربکس دستی شش سرعته و اتوماتیک متغیر پیوسته (CVT) یکی را انتخاب کنید.
تریم های اسپرت و لیمیتد دارای یک موتور 2.5 لیتر چهار سیلندر خطی ارتقا یافته اند که 182 اسب بخار قدرت و 176 پوند فوت گشتاور تولید می کند. این همان موتور موجود در پایه سوبارو فارستر و سوبارو اوت بک است. موتور 2.5 لیتری کاملا مناسب است و به شما امکان می دهد شتاب و قدرت سریع تری را در اختیار داشته باشید. CVT تنها گیربکس ارائه شده با این موتور است.

امکانات ایمنی سوبارو کراس تک 2021

استاندارد ایمنی پیشرفته:
دوربین دنده عقب
امکانات ایمنی پیشرفته موجود:
ترمز اضطراری اتوماتیک جلو و عقب
هشدار برخورد به جلو
هشدار خروج از خط
سیستم کمکی نگه داشتن خودرو روی خط
سیستم نظارت بر نقاط کور
هشدار ترافیک درهنگام دنده عقب
کروز کنترل تطبیقی
چراغهای نور بالا اتوماتیک
چراغهای جلو تطبیقی
جنسیس G90 مدل 2021
جنسیس G90 2021 دارای پویایی رانندگی محکم و کابین شیک و جادار است. همچنین از نظر ایمنی از امتیاز خوبی برخوردار است و شامل فناوری بصری داخل خودرو است.

آئودی A5  مدل 2022
آئودی A5  مدل 2022 عملکرد عالی را از مجموعه موتورهای قوی و هندلینگ اسپرت از خود نشان می دهد. A5  همچنین دارای فضای داخلی شیک و غنی از امکانات است. A5 به دلیل ناقص بودن اطلاعات ایمنی و قابلیت اطمینان نمره یا رتبه بندی کلی ندارد.
 
تماس فوری با امداد خودرو