تلفن : 09177054727
امداد خودرو 24 ساعت شبانه روز فعال است
آئودی ای ترون 2021
  • 1400/06/26
  • 1255

آئودی ای ترون 2021

آئودی ای ترون 2021 به لطف فضای داخلی لوکسی که دارد و همچنین سیستم اطلاعات سرگرمی کاربر پسند ، شتاب سریع و هندلینگ دقیق ، در بالای فهرست کلاس شاسی بلندهای هیبریدی و برقی لوکس ما قرار دارد.

جوانب مثبت منفی

فضای داخلی راحت و جادار
وسایل داخل کابین زیبا و لوکس
سواری و هندلینگ خوب و مناسب
شتاب سریع
امکانات بصری فناوری خوب
برد نسبتاً کوتاه رانندگی
موارد جدید برای 2021
تریم Premium ارزان تر به خط تولید پیوست
برد رانندگی به 355 کیلومتر افزایش می یابد

تحقیق و رتبه بندی

در حال حاضر ، آئودی ای ترون دارای امتیاز 8.5 از 10 است که بر اساس ارزیابی ما از 27عنصر تحقیقاتی بدست آمده است.
آئودی ای ترون 2021 یک شاسی بلند برقی لوکس خوبی است. رانندگی e-tron به لطف سیستم تعلیق بادی اش روان ، فضای داخلی بزرگی دارد ، این کابین کاملا بی صدا است و از مواد درجه یک درست شده است که برای رانندگی راحت و مناسب است. سیستم برقی چهارچرخ متحرک آن ، فرمان پذیری مطمئن و شتاب سریع را امکان پذیر می کند. e-tron همچنین مجهز به امکانات پیشرفته فناوری و ایمنی است و استفاده از سیستم اطلاعات سرگرمی دو صفحه ای آن آسان است.

قیمت آئودی ای ترون 2021 چقدر است؟

قیمت شاسی بلند آئودی آئودی ای ترون از 65900 دلار شروع می شود که برای بخش شاسی بلندهای هیبریدی و برقی لوکس کمی بالاتر از حد متوسط است. قیمت اولیه تیپ اسپرت بک آن از69100  دلار شروع می شود.
ائودی ای ترون 2021

آئودی ای ترون 2021 در مقابل سایر رقبا

آئودی ای ترون در مقابل تسلا مدل Y

تسلا Y در کل به اندازه ای ترون خوب نیست ، اما در چند زمینه مهم آئودی را شکست می دهد. مدل Y دارای برد طولانی تری تا 520 کیلومتر را با یکبار شارژ کامل دارد و از شبکه گسترده سوپرشارژر تسلا پشتیبانی می کند که پیدا کردن ایستگاه شارژ سریع را آسان می کند. مدل Y همچنین از لحاظ قیمت ، قیمتی پایین تر از ای ترون دارد ، قیمت اولیه آن از 50000 دلار در مقابل 65900 دلار می باشد که تفاوت قابل توجهی است. بدون شک ، مدل Y ارزش بهتری دارد و یک شاسی بلند برقی لوکس کاربردی تر است ، اما ای ترون خودروی لوکس بهتری است. ای ترون دارای فضای داخلی زیبا تر ، سیستم اطلاعات سرگرمی آسان برای استفاده و سواری ملایم تر است.

آئودی ای ترون در مقابل جگوار I-Pace

جگوار I-Pace از نظر برد رانندگی با ای ترون تقریبا در یک حد قرار دارد. این برد تا 375 کیلومتر با یک بار شارژ کامل ارائه می شود ، در حالی که ای ترون دارای رتبه 355 کیلومتر است. رانندگی با جگوار کم هیجان انگیز تر است و شتاب بیشتری دارد. اگر به دنبال یک خودروی برقی اسپرت تر هستید ، I-Pace انتخاب بسیار خوبی است. از سوی دیگر ، ای ترون کمی بروز تر شده است. از امکانات و متریال کابین با کیفیت بالاتر و سیستم اطلاعات سرگرمی ساده تری برخوردار است. قیمت آن نیز حدود 4000 دلار کمتر از جگوار است.

بررسی سیستم اطلاعات سرگرمی ، بلوتوث و ناوبری آئودی ای ترون

آئودی ای ترون مجهز به سیستم اطلاعات سرگرمی که شامل دو صفحه ای زیبا است می باشد. صفحه نمایش لمسی 10.1 اینچی فوقانی برنامه های استریو ، سیستم ناوبری و تلفیق گوشی های هوشمند مانند Apple CarPlay و Android Auto را مدیریت می کند ، در حالی که صفحه لمسی 8.6 اینچی پایین کنترل تهویه مطبوع و تنظیمات خودرو را کنترل می کند.
این طرح ممکن است در ابتدا مقداری پیچیده به نظر برسد ، اما با مقداری تمرین کار با آن اسان می شود. منوها ساده هستند ، گرافیک آن واضح است و نمادها به راحتی قابل مشاهده هستند. این سیستم همچنین از بازخورد لمسی استفاده می کند. در اصل ، سطح صفحه هنگام لمس ارتعاش می کند و پس از آن با یک کلیک قابل شنیدن ، می توانید تشخیص دهید که آیا سیستم ورودی شما را تشخیص داده است یا خیر.
استفاده از صفحه نمایش مجازی کابین نیز به همین ترتیب آسان است. این صفحه نمایش 12.3 اینچی جای یک کلاستر سنج سنتی را می گیرد و قابل تنظیم است به گونه ای که می توانید اطلاعات اندک یا به اندازه دلخواه را مشاهده کنید ، از جمله نمای ناوبری با Google Maps.
امکانات سیستم استاندارد سیستم اطلاعات سرگرمی: صفحه نمایش لمسی 10.1 و 8.6 اینچی ، یک کلاستر ابزار دیجیتال 12.3 اینچی ، سیستم ناوبری ، Apple CarPlay ، Android Auto ، آمازون الکسا ، بلوتوث ، دو پورت USB ، رادیو HD و رادیو ماهواره ای.
امکانات سیستم اطلاعات سرگرمی موجود: شارژ دستگاه بی سیم و سیستم صوتی Bang & Olufsen.
سایر امکانات استاندارد: کنترل خودکار تهویه مطبوع چهار منطقه ای ، ورودی بدون کلید مجاور ، استارت دکمه ای ، یک بالابر دستی فری هند ، و یک سانروف پانوراما.
سایر امکانات موجود: پاور با امکان بستن نرم درب ها.

بررسی موتور آئودی ای ترون

پیشرانه آئودی e-tron شامل یک باتری لیتیوم یونی 95 کیلووات ساعتی و دو موتور الکتریکی است که یکی نیروی چرخ های جلو و دیگری نیروی چرخ های عقب را تامین می کند. این سیستم برقی چهار چرخ متحرک 355 اسب بخار قدرت و 414 پوند فوت گشتاور دارد ، اما می تواند تا 402 اسب بخار قدرت و 490 پوند فوت گشتاور را در سرعت گیری های کوتاه تأمین کند.
این مقدار برای ای ترون به نظر می رسد کمی قدرتمند باشد. آئودی به لطف گشتاور روان و در عین حال فوری موتورهای الکتریکی سریع و بی سر و صدا در شهر حرکت می کند و می تواند صفر تا 100 کیلومتر در ساعت را در 5.5 ثانیه بپیماید. قدرت عبور بسیار زیادی دارد و به راحتی برای شتاب گیری اماده و مناسب است ، حتی در سرعت های بالا. نکته مهم این است آئودی ای ترون برای رانندگی چقدر آرامش بخش و بی دردسر است. رانندگی با آن چه در شهر و چه در بزرگراه آرامش بخش و مطمئن است.

بررسی محدوده برد و شارژ آئودی ای ترون 2021

برد شاسی بلند آئودی ای ترون 355 کیلومتر برآورد شده توسط EPA است. این برد برای آئودی ای ترون اسپرت بک تا 348 کیلومتر کاهش می یابد. این مقدار برای متوسط رفت و آمد روزانه باید بیش از حد کافی باشد ، اما در مقایسه با رقبای شاسی بلندی مانند تسلا مدل X و مدل Y که به ترتیب حداکثر مسافت 594 و 520 مایل را ارائه می دهند ، کم رنگ است.
شارژ ای ترون  با استفاده از پریز برق 240 ولت به سبک خانگی یا در ایستگاه شارژ عمومی سطح 2 می تواند بسته باتری را از صفر تا 100 درصد در عرض نه ساعت پر کند. ایستگاه های شارژ سطح 3 ، مانند ایستگاه های ارائه شده توسط Volkswagen's Electrify America ، می توانند باتری را از صفر تا 80 درصد ظرفیت در 30 دقیقه سریع شارژ کنند.

ویژگی های ایمنی آئودی ای ترون 2021

استاندارد ایمنی پیشرفته:

دوربین دنده عقب
سیستم نظارت بر نقاط کور
هشدار ترافیک درهنگام دنده عقب
سنسورهای پارک جلو و عقب
سیستم هشدار برخورد به جلو
ترمز اضطراری خودکار
سیستم هشدار خروج از خط
چراغهای نور بالا اتوماتیک

ویژگی های ایمنی پیشرفته موجود:

سیستم دوربین پارکینگ با نمای فراگیر
کروز کنترل تطبیقی
سیستم کمکی نگه داشتن خودرو روی خط
سیستم تشخیص علائم راهنمایی و رانندگی
هدآپ دیسپلی
 

جنسیس G90 مدل 2021

جنسیس G90 2021 دارای پویایی رانندگی محکم و کابین شیک و جادار است. همچنین از نظر ایمنی از امتیاز خوبی برخوردار است و شامل فناوری بصری داخل خودرو است.

آئودی A5 مدل 2022

آئودی A5  مدل 2022 عملکرد عالی را از مجموعه موتورهای قوی و هندلینگ اسپرت از خود نشان می دهد. A5  همچنین دارای فضای داخلی شیک و غنی از امکانات است. A5 به دلیل ناقص بودن اطلاعات ایمنی و قابلیت اطمینان نمره یا رتبه بندی کلی ندارد.
 
تماس فوری با امداد خودرو