تلفن : 09177054727
امداد خودرو 24 ساعت شبانه روز فعال است
تویوتا ونزا 2021
  • 1400/07/01
  • 1249

تویوتا ونزا 2021

تویوتا ونزا 2021 یک کراس اوور کاملاً جدید هیبریدی با رتبه مصرف سوخت بسیار خوب ، کابین مجلل و صندلی های راحت است. با این حال ، فضای بار کمتری نسبت به بسیاری از رقبا دارد و فاقد خصوصیات اسپرت است. این خودرو نمره یا رتبه کلی ندارد زیرا جهت قابلیت اطمینان تست نشده است.

جوانب مثبت منفی

فضای داخلی شیک
صندلی های وسیع و پشتیبانی خوب
سواری نرم و راحت
در صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی بزرگتر برخی مشکلات دیده می شود
دارای ظریف بار کمی است و فضای زیادی برای بار ندارد
رانندگی با آن به اندازه سایر رقبا سرگرم کننده نیست

موارد جدید برای 2021

ونزا مدلی کاملا جدید است

تحقیق و رتبه بندی

در حال حاضر ، نمره کلی تویوتا ونزا در دسترس نیست ، اگرچه رتبه منتقدین ، نمره عملکرد و نمره داخلی آن بر اساس ارزیابی ما از 23 مورد تحقیق و داده است.
تویوتا ونزا شاسی بلند خوبی است. اگرچه ونزا پویا ترین عملکرد در جاده ها را ندارد ، اما این شاسی بلند هیبریدی دارای قدرت کافی ، همچنین هندلینگ مناسب و سواری نرمی است. در داخل ، این کراس اوور با صندلی های پشتیبانی کننده و بسیاری از امکانات استاندارد جذاب و مجلل را در خود جای داده است.
تویوتا ونزا 2021

قیمت تویوتا ونزا 2021 چقدر است؟

قیمت ونزا از 32470 دلار شروع می شود. این بالاترین قیمت اولیه در بین شاسی بلندهای هیبریدی و برقی نیست ، اما قیمت چندین همکلاسی زیر 30 هزار دلار نیز به چشم می خورند. مسلماً اکثر آنها نیز کوچکتر از ونزا هستند که یک شاسی بلند متوسط است. بالاترین تریم ونزا ، تریم Limited است که قیمت ان از 39800 دلار شروع می شود. این یکی از بالاترین قیمت های تریم های برتر در این کلاس است.

تویوتا ونزا در مقابل تویوتا RAV4

تویوتا RAV4 نیز یک شاسی بلند جمع و جور است ( همانند RAV4 هیبریدی ) ، اما خیلی کوچکتر از ونزا نیست. این شاسی بلند نیز دارای فضای سرنشین مشابه و ظرفیت بار بیشتر با فضای داخلی مشابه با ونزا است. لیست امکانات استاندارد بین این دو نیز کاملا مشابه با همدیگر است.

RAV4 غیر هیبرید به اندازه ونزا کم مصرف نیست ، اما RAV4 هیبریدی و ونزا دارای رتبه های مصرف سوخت  تقریباً یکسان هستند. قیمت هر دو مدل RAV4 بسیار کمتر از ونزا است ، بنابراین دلیل چندانی برای طرفداری از ونزا در این رقابت بین تویوتاها وجود ندارد.

تویوتا ونزا در مقابل هوندا پاسپورت

هوندا پاسپورت ، مانند ونزا ، یک شاسی بلند متوسط ​​دو ردیفه است. اما تفاوت های زیادی بین این دو وجود دارد. بزرگترین این تفاوت ها این است که ونزا هیبریدی است اما پاسپورت هیبریدی نیست. تویوتا مسافت پیموده شده بنزین بهتری دارد ، اما هوندا قدرتمندتر است. پاسپورت همچنین دارای هندلینگ بهتر ، قابلیت های برتر در آفرود است و برای یدک کشی رتبه بندی شده است (ونزا نیست).
هر دو شاسی بلند در داخل مجلل هستند و هر دو دارای دو ردیف صندلی های جادار و راحت هستند. پاسپورت فضای بار بیشتری دارد ، اما ونزا دارای امکانات استاندارد بیشتری است. قیمت اولیه پاسپورت کمی پایین تر است ، اما یک پاسپورت تریم بالا بیش از یک ونزا هزینه دارد.

بررسی سیستم اطلاعات سرگرمی، بلوتوث و سیستم ناوبری ونزا 2021

سیستم اطلاعات سرگرمی Entune دارای رابط کاربری ساده ای است ، صفحه نمایش لمسی آن پاسخگو است و کنترل های فیزیکی برای عملکردهای صوتی و تهویه مطبوع در نظر گرفته شده اند. در واقع ممکن است سیستم پایه را به تنظیمات پیشرفته تر موجود در تریم های بالاتر ترجیح دهید. در حالی که سیتسم دوم دارای صفحه نمایش لمسی واضح و قابل مشاهده 12.3 اینچی است ، کنترل های فیزیکی موجود در سیستم پایه را نیز کنار می گذارد و استفاده از صفحه نمایش لمسی برای تنظیمات استریو می تواند هم باعث حواس پرتی و هم ناامید کننده شود.
امکانات استاندارد سیستم اطلاعات سرگرمی: صفحه نمایش لمسی 8 اینچی ، استریو با شش بلندگو ، رادیو ماهواره ای ، رادیو HD ، بلوتوث ، چهار پورت USB ، نقطه داغ Wi-Fi ، Android Auto و Apple CarPlay.
امکانات سیستم اطلاعات و سرگرمی موجود: صفحه لمسی 12.3 اینچی ، ناوبری و سیستم صوتی JBL با نه بلندگو.
سایر امکانات استاندارد: کنترل خودکار تهویه مطبوع  دو منطقه ای ، استارت دکمه ای و شارژ دستگاه بی سیم.
سایر امکانات موجود: سقف پانوراما شیشه ای.

بررسی موتور ونزا 2021

موتور هیبریدی ونزا شامل یک موتور چهار سیلندر و دو موتور الکتریکی است که مجموعاً 219 اسب بخار قدرت تولید می کنند. این مقدار اسب بخار شاید زیاد به نظر نرسد اما در کل برای انجام فعالیت های روزانه کافی است. ونزا سریع نیست ، اگرچه موتورهای الکتریکی شتاب قابل توجهی را ارائه می دهند. سیستم انتقال قدرت با گیربکس اتوماتیک متغیر پیوسته ارائه شده است.

ویژگی های ایمنی Venza

استاندارد ایمنی پیشرفته:
دوربین دنده عقب
سیستم نظارت بر نقاط کور
سیستم هشدار ترافیک در هنگام عقب
سیستم هشدار برخورد به جلو
سیستم تشخیص عابرین پیاده
ترمز اضطراری خودکار
سیستم هشدار خروج از خط
سیستم کمکی نگه داشتن خودرو روی خط
کروز کنترل تطبیقی
سیستم تشخیص علائم راهنمایی و رانندگی

امکانات ایمنی پیشرفته موجود:

هدآپ دیسپلی
سیستم دوربین پارکینگ با نمای اطراف
سنسورهای پارک جلو و عقب.

ولوو XC40 مدل 2021

ولوو XC40 مدل 2021  به دلیل پویایی کامل رانندگی و فضای داخلی زیبا و جادار ، در نیمه بالای رتبه بندی شاسی بلندهای لوکس فرعی ما قرار دارد.

ولوو XC60 مدل 2021

ولوو XC60 مدل 2021 در رده بالای شاسی بلندهای کامپکت لوکس قرار دارد. XC60 شیک و راحت است ، اگرچه به اندازه برخی از رقبایش اسپرت نیست.
 
تماس فوری با امداد خودرو