تلفن : 09177054727
امداد خودرو 24 ساعت شبانه روز فعال است
فولکس واگن ID.4 مدل 2021
  • 1400/07/05
  • 1255

فولکس واگن ID.4 مدل 2021

فولکس واگن ID.4 الکتریکی 2021 کاملاً جدید فضای زیادی را ارائه می دهد و عملکرد خوبی را ارائه می دهد ، اما از نظر برد رانندگی و ویژگی های آسان برای استفاده از آن بسیار دور است. این خودرو نمره یا رتبه کلی ندارد زیرا به طور کامل مورد آزمایش تصادف قرار نگرفته یا از نظر قابلیت اطمینان نمره گذاری نشده است.

جوانب مثبت منفی

صندلی های وسیع و فضای بار زیاد
سواری و هندلینگ متعادل
شتاب خوب و یک دست
کنترل اطلاعات و سرگرمی نه چندان دلچسب
موارد جدید برای 2021 فولکس واگن ID.4
مدل کاملا جدید

تحقیق و رتبه بندی

فولکس واگن ID.4 مدل 2021 در رده بندی شاسی بلندهای هیبریدی و الکتریکی به دلیل مفقود شدن اطلاعات ایمنی فاقد رتبه بندی است. در حال حاضر ، نمره کلی فولکس واگن ID.4 در دسترس نیست ، اگرچه رتبه منتقدین ، نمره عملکرد و نمره داخلی آن براساس ارزیابی ما از 8 تحقیق و داده است.
فولکس واگن ID.4 یک شاسی بلند برقی خوبی است. این خودرو می تواند با یکبار شارژ تا 400 کیلومتر مسافت را طی کنید شاید خودروهای برقی تسلا مسافت های بیشتری را بیپایند اما برای تامین نیازهای روزمره این میزان کافی است. فولکس واگن ID.4 با اعتماد به نفس شتاب می گیرد و سرعت گیری با آن حس اسپرت را ارائه می کند.

فولکس واگن ID.4 در مقابل سایر رقبا

فولکس واگن ID.4 در مقابل فورد موستانگ ماخ-E

فورد موستانگ ماخ-E یکی دیگر از رقیبان جدید در کلاس شاسی بلندهای هیبریدی و برقی است و باید به آن توجه زیادی شود. مانند موستانگ که از نام خود الهام گرفته است ، Mach-E دارای فرمان پذیری حرفه ای و طیف گسترده ای از گزینه های قابل انتخاب برای موتورهای متنوع است. قدرتمندترین موتورهایش قدرتی 480 اسب بخاری را ارائه کرده است و زمان صفر تا 100 کیلومتر آن تنها 3.5 ثانیه است. حداکثر برد رانندگی Mach-E 480 کیلومتر می باشد که بهترین امتیاز فولکس واگن ID.4 از 400 کیلومتر است.
هر دوی این شاسی بلندها فضای کافی برای سرنشینان و بار را ارائه می دهند ، اما فورد به لطف کیفیت داخلی لوکس و سیستم اطلاعات سرگرمی بسیار جلوتر از فولکس واگن قرار دارد. موستانگ انتخاب جذاب تری است و احتمالاً در کل خودروی بهتری است. با این حال ، شما باید تصمیم بگیرید که آیا ارزش دارد این مبلغ قیمتی را بپردازید یا خیر: در حالی که فولکس واگن ID.4  ممکن است برای شما 40000 تا 48000 دلار هزینه داشته باشد ، Mustang Mach-E از حدود 43000 دلار تا بیش از 60000 دلار متغیر است.

فولکس واگن ID.4 در مقابل تسلا مدل Y

تسلا مدل Y در کلاس شاسی بلندهای لوکس هیبریدی و برقی شرکت می کند. قیمت آن از حدود 50000 دلار شروع می شود که حدود 10000 دلار بیشتر از ID.4  است. علاوه بر این ، فولکس واگن تا 7500 دلار برای اعتبارات مالیاتی فدرال واجد شرایط است ، در حالی که تسلا اینگونه نیست. اگر محدوده و عملکرد را در اولویت قرار دهید ، مدل Y انتخاب بهتری است. برد رانندگی طولانی تری (تا 521 کیلومتر در مقایسه با فولکس واگن ID.4  400 کیلومتر) و هندلینگ راحت دارد و می تواند در عرض 3.5 ثانیه از صفر به 100 کیلومتر بر ساعت برسد. مدل Y همچنین به دلیل دسترسی به شبکه ایستگاه های شارژ اختصاصی تسلا ، جذابیت خاص خود را دارد.
این شاسی بلندهای برقی حجم بار مشابهی دارند ، از ردیف دوم پشتیبانی می کنند و از طراحی کابین شیک برخوردارند ، اما هر دو بیش از حد به کنترل های صفحه نمایش لمسی وابسته نیستند.

بررسی موتور فولکس واگن ID.4

فولکس واگن ID.4 به صورت استاندارد با باتری 82 کیلووات ساعت و یک موتور الکتریکی واحد تولید می شود که 201 اسب بخار قدرت و 229 پوند فوت گشتاور تولید می کند. این یک EV مبتنی بر عملکرد نیست ، اما موتور عملکرد خوبی دارد است.
شتاب ID.4 قوی و خطی است. هرچند ممکن است آرزو کنید زمانی که در حال حرکت با سرعتهای بالاتر هستید ، کمی بیشتر از ماشین های دیگر در بزرگراه توان عبور داشته باشد.
فولکس واگن ID.4 مدل 2021

بررسی سیستم اطلاعات سرگرمی ، بلوتوث و ناوبری فولکس واگن ID.4

فناوری داخل خودرو دقیقاً یک امکان قوی برای فولکس واگن ID.4  نیست. یک طرز یادگیری کلی برای کار با کابین خلبان وجود دارد ، فقط به این دلیل که تقریباً همه کنترل ها دیجیتالی هستند. صفحه لمسی اطلاعات سرگرمی و نرم افزار آن کمی تاخییر در دریافت اطلاعات از کاربر دارد و تنظیمات برای مواردی مانند میزان صدا و تهویه مطبوع به شکل دکمه های لمسی است. هیچ دستگیره سنتی پیدا نمی کنید.
امکانات استاندارد سیستم اطلاعات سرگرمی: صفحه نمایش لمسی 10 اینچی ، Android Auto ، Apple CarPlay ، شارژ دستگاه بی سیم ، هات اسپات Wi-Fi ، سیستم ناوبری ، رادیو HD ، سیستم تشخیص صدا ، چهار پورت USB ، استریو با هفت بلندگو و بلوتوث.
امکانات سیستم اطلاعات و سرگرمی موجود: صفحه نمایش لمسی 12 اینچی.
سایر امکانات استاندارد: یک مجموعه ابزار دیجیتال ، ورودی بدون کلید مجاور ، روشنایی داخلی 10 رنگ محیط ، یک آینه دید عقب کم نور و کنترل خودکار تهویه مطبوع دو منطقه ای.
سایر امکانات موجود: سقف پانوراما و روشنایی داخلی 30 رنگ محیط.
امکانات ایمنی فولکس واگن ID.4
استاندارد ایمنی پیشرفته:
سیستم هشدار برخورد به جلو
ترمز اضطراری خودکار
سیستم تشخیص عابر پیاده
سیستم نظارت بر نقاط کور
سیستم هشدار ترافیک در هنگام دنده عقب
سیستم هشدار خروج از خط
سیستم کمکی نگه داشتن خودرو روی خط
کروز کنترل تطبیقی
سنسورهای پارک جلو و عقب
چراغهای نور بالا اتوماتیک
سیستم تشخیص علائم راهنمایی و رانندگی
سیستم کمکی رانندگی اتوماتیک در بزرگراه
دوربین دنده عقب
برف پاک کن های مجهز به سنسور باران
ویژگی های ایمنی پیشرفته موجود:
چراغهای جلو تطبیقی

تویوتا ونزا 2021

تویوتا ونزا 2021 یک کراس اوور کاملاً جدید هیبریدی با رتبه مصرف سوخت بسیار خوب ، کابین مجلل و صندلی های راحت است. با این حال ، فضای بار کمتری نسبت به بسیاری از رقبا دارد و فاقد خصوصیات اسپرت است. این خودرو نمره یا رتبه کلی ندارد زیرا جهت قابلیت اطمینان تست نشده است.

ولوو XC60 مدل 2021

ولوو XC60 مدل 2021 در رده بالای شاسی بلندهای کامپکت لوکس قرار دارد. XC60 شیک و راحت است ، اگرچه به اندازه برخی از رقبایش اسپرت نیست.
تماس فوری با امداد خودرو