تلفن : 09177054727
امداد خودرو 24 ساعت شبانه روز فعال است
نیسان روگ اسپورت 2021
  • 1400/07/14
  • 1219

نیسان روگ اسپورت 2021

نیسان روگ اسپورت 2021 در نیمه پایینی رده بندی شاسی بلند های کم حجم ما قرار دارد. این شتاب خاموش ، برخی از مواد کثیف کابین و فضای تنگ صندلی های عقب دارد.

بررسی جوانب مثبت منفی:

فضای بار زیاد.
بسیاری از امکانات استاندارد کمک راننده.
قیمت شروع بالا برای این کلاس.
موتور ضعیف و بروز نشده.
فضای کم برای ردیف دوم.
کیفیت داخلی نه چندان مناسب.
جدید برای 2021:
رینگ های آلیاژی استاندارد.
تریم SV دارای امکانات استاندارد بیشتری است.

رتبه بندی و تحقیقات نیسان روگ اسپورت 2021

نیسان روگ اسپورت 2021 رتبه یازدهم را در رده بندی شاسی بلند های ساب کامپکت بدست آورده است. در حال حاضر نیسان روگ اسپورت دارای نمره 7.1 از 10 است که بر اساس ارزیابی ما از 28 قطعه تحقیق و عناصر داده با استفاده از منابع مختلف است.
روگ اسپورت 2021 شاسی بلند کم حجم خوبی نیست. فضای بار بیشتری نسبت به سایر رقبا دارد و دارای لیست امکانات استاندارد طولانی تری است ، اما در بسیاری از موارد دیگر حرف چندانی برای گفتن ندارد. روگ اسپورت 2021 به لطف موتور کم قدرت و گیربکس بروز نشده ، یکی از کندترین شاسی بلندها در این بخش است. علاوه بر این ، فضای پا در ردیف دوم تنگ است و تریم ها سطح پایین آن از کیفیت داخلی معمولی استفاده شده است که دلچسب نیست. علاوه بر این ، این شاسی بلند یکی از بالاترین قیمت های اولیه را در کلاس دارد.

نیسان روگ اسپورت در مقابل سایر رقبا

نیسان روگ اسپورت در مقابل هوندا HR-V

هوندا HR-V شاسی بلند بهتری نسبت به روگ اسپورت 2021 است. HR-V از ردیف دوم مناسب بزرگسالان استفاده می کند و از لحاظ فضای بار مقدار مشابهی با روگ اسپورت 2021 دارد. هوندا ، قیمت پایه پایین تری دارد ، همچنین فضای داخلی بهتری نیز در اختیار شما قرار خواهد داد، اما از لحاظ مطابقت با منوی امکانات استاندارد نیسان ، باید مدل های ارتقا یافت را انتخاب کنید. هیچ یک از این دو شاسی بلند دارای اسپورت ترین یا قدرتمندترین موتورها در این کلاس نیستند ، اما HR-V از لحاظ مصرف سوخت در کلاس شاسی بلند های کم حجم یکی از بهترین هااست. به نظر می رسد هوندا خرید هوشمندانه تری است.

نیسان روگ اسپورت در مقابل نیسان روگ

نیسان روگ در کلاس شاسی بلند جمع و جور قرار می گیرد و نسبت به روگ اسپورت 2021 فضای بار بیشتر و صندلی های راحت تری را ارائه می دهد. روگ که به طور کامل برای سال 2021 دوباره طراحی شده است ، دارای یک کابین شیک و امکانات پیشرفته تری است ، مانند Apple CarPlay بی سیم موجود و یک مجموعه ابزار کاملاً دیجیتالی است. علاوه بر این ، روگ بزرگتر است و فقط چند هزار دلار بیشتر از روگ اسپورت 2021 قیمت دارد. اگر می توانید بودجه بیشتری بپردازید ، روگ را انتخاب کنید.
نیسان روگ اسپورت 2021

بررسی سیستم اطلاعات سرگرمی ، بلوتوث روگ اسپرت 2021

سیستم اطلاعات سرگرمی در روگ اسپرت 2021 ساده است و به راحتی می توان از آن استفاده کرد زیرا گزینه های سفارشی سازی کمتری نسبت به سیستم های رقبا دارد. با این حال ، چشمگیری گرافیک سیستم آن کمتر از سایر رقبا است. همچنین ، اندازه صفحه نمایش لمسی آن کوچکتر از چیزی است که در بسیاری از خودروهای جدید مشاهده می کنید و دسترسی به آن از روی صندلی راننده دشوار است.
امکانات استاندارد سیستم اطلاعات سرگرمی: صفحه نمایش لمسی 7 اینچی ، Android Auto ، Apple CarPlay ، رادیو ماهواره ای ، پورت USB ، بلوتوث و استریو با چهار بلندگو.
امکانات سیستم اطلاعات سرگرمی قابل انتخاب: سیستم ناوبری ، استریو با شش بلندگو ، استریوی Bose با هشت بلندگو و دو پورت USB عقب.
سایر امکانات موجود: مونروف ، کنترل خودکار تهویه مطبوع دو منطقه ای ، ورودی بدون کلید مجاور ، استارت از راه دور ، آینه دید عقب بصورت اتو دایم ، و درب بازکن جهانی گاراژ.

بررسی موتور روگ اسپرت 2021:

نیروی مورد نیاز نیسان روگ اسپرت 2021 یک موتور چهار سیلندر 141 اسب بخاری قدرتمند است. به آرامی شروع به حرکت می کند، اما برای سبقت گرفتن در سرعتهای بالاتر یا بزرگراه مستلزم فشار شدید روی پدال گاز است. گیربکس اتوماتیک متغیر پیوسته (CVT) تنها انتخاب گیربکس است. CVT تمایل دارد با صدای بلند کار را انجام دهد.

ویژگی های ایمنی روگ اسپورت 2021

ویژگی های ایمنی پیشرفته استاندارد:

سیستم هشدار برخورد به جلو.
سیستم تشخیص عابر پیاده.
ترمز اضطراری اتوماتیک جلو و عقب.
هشدار خروج از خط.
سیستم کمکی نگه داشتن خودرو روی خط.
سیستم نظارت بر نقاط کور.
هشدار ترافیک درهنگام دنده عقب.
چراغهای نور بالای اتوماتیک.
دوربین دنده عقب.
سنسورهای پارک عقب.
هشدار درب عقب.

ویژگی های ایمنی پیشرفته موجود:

ProPilot Assist (یک سیستم رانندگی تا حدی خودکار است که به شما کمک می کند در شرایط خاصی شتاب ، ترمز و هدایت کنید).
سیستم دوربین پارکینگ نمای اطراف.
سیستم نظارت بر هوشیاری راننده.
کروز کنترل تطبیقی.
سیستم تشخیص علائم راهنمایی و رانندگی.

تویوتا هایلندر هیبریدی 2021

تویوتا هایلندر هیبریدی 2021 به دلیل سواری راحت ، صندلی های جادار و لیست فراوان از امکانات استاندارد ، در رتبه های بالای شاسی بلند هیبریدی و برقی ما قرار دارد.

تسلا مدل X

تسلا مدل X به لطف برد طولانی رانندگی ، عملکرد شگفت انگیز و فضای بار بسیار زیاد ، در رتبه های بالای شاسی بلند هیبریدی و برقی قرار گرفته است.
 

خودروبر  خودرو بر، خودروبر شیراز  خودرو بر شیراز، امدادخودرو   امداد خودرو، امدادخودرو شیراز  امداد خودرو شیراز ، کفی خودرو بر  کفی خودروبر ، حمل خودرو  حمل خودروبر ، حمل خودرو بر   خودروبر بوشهر ، خودرو بر بوشهر  خودروبر کنگان خودرو بر کنگان ، خودرو بر جم    خودروبر جم ، خودروبر شیراز خودرو بر شیراز ، کفی خودروبر شیراز  کفی خودرو بر شیراز ، خودروبر لار    خودرو بر لار ، خودروبر لامرد    خودرو بر لامرد، خودروبر کوار   خودرو بر کوار

تماس فوری با امداد خودرو