تلفن : 09177054727
امداد خودرو 24 ساعت شبانه روز فعال است
نیسان مورانو 2021
  • 1400/07/16
  • 1247

نیسان مورانو 2021

نیسان مورانو 2021 در نیمه پایینی رده بندی کلاس شاسی بلند های متوسط قرار دارد. مصرف سوخت مناسبی دارد ، سواری راحتی دارد و از سیستم اطلاعات و سرگرمی آسانی برای استفاده برخوردار است ، اما از لحاظ فضای داخلی قدیمی است و فضای بار متوسط آن آزار دهنده است.

جوانب مثبت منفی

صندلی های بزرگ و راحت
سواری نرم
آپشن های فراوان استاندارد
نمره ایمنی بالا در این کلاس
سیستم اطلاعات سرگرمی با رابط کاربری آسان
فضای بار متوسط
موارد جدید برای 2021
مجموعه گسترده ای از آپشن های ایمنی استاندارد.

رتبه بندی و جوایز

نیسان مورانو در سال 2021 رتبه 15 ام را در رده بندی شاسی بلند های متوسط کسب کرده است.  مورانو فینالیست بهترین جایزه شاسی بلند دو ردیفه در سال 2021 برای پول است. در حال حاضر نیسان مورانو دارای نمره 7.8 از 10 است که بر اساس ارزیابی ما از 48 مورد تحقیق و عناصر داده با استفاده از منابع مختلف بوده است.
ترکیب محکم کیفیت و ارزش نیسان مورانو در سال 2021 باعث شد تا نامزد نهایی شاسی بلند دو ردیفه 2021 ما برای جایزه پول شود. این خودرو دارای فضای داخلی پنج نفره جادار ، سیستم اطلاعات سرگرمی کاربر پسند و سواری ملایم است که باعث می شود یک شاسی بلند آرامش بخش برای رانندگی روزمره  باشد. موتور V6 آن شاداب و پرقدرت است و مصرف سوخت مناسبی دارد. چندین امکانات ایمنی فعال نیز بصورت استاندارد وجود دارند ، مانند نظارت بر نقطات کور و ترمز اضطراری خودکار.
با این اوصاف ، طراحی داخلی مورانو کاملاً قدیمی است ، فضای بار برای یک شاسی بلند متوسط کوچک است و خط سقف منحنی آن دید عقب را تحت تأثیر قرار می دهد. ظرفیت یدک کش مورانو 1500 پوند است که امکانات شاسی بلند را نیز محدود می کند.

نیسان مورانو در مقابل سایر رقبا

نیسان مورانو در مقابل نیسان روگ

نیسان روگ شاسی بلند کامپکت است که در سال 2021 از طراحی مجدد بزرگی سود برده است و در بیشتر موارد  شاسی بلند برتر از خیشاوندان متوسط خود یعنی ​​مورانو است. نیسان روگ جدید دارای طراحی داخلی کابین بسیار جذاب ، سیستم اطلاعات و سرگرمی پیشرفته تر ، صندلی های راحت تر و محوطه بار بزرگتر است. روگ مسلما اسپرت تر و چابک تر از مورانو است ، با این حال هنوز هم در دست اندازها تکان زیاد می خورد. اگرچه مورانو برای کلاس خود ارزشمند است ، اما نیسان روگ بسیاری از آپشن های ایمنی مشابه را با قیمت شروع بسیار پایین تر را ارائه می دهد. قبل از خرید مورانو به نیسان روگ نگاهی بیندازید.

نیسان مورانو در مقابل فورد اج

فورد اج نیز وضعیت مشابهی با مورانو دارد. دو ردیفه بودن فورد اج موجب می شود تا سواری راحتی داشته باشید ، همچنین فضای زیادی برای سرنشینان دارد و مصرف سوخت مناسبی را برای یک خودرو در اندازه خود باز می گرداند. برای رانندگی روزمره خوب است ، اما هیچ عامل دیگری وجود ندارد که آن را متمایز کند. طراحی داخلی و سیستم اطلاعات سرگرمی قدیمی هستند و فضای بار زیر متوسط ​​است. به طور کلی ، فورد اج شتاب سریع تری دارد ، اما مورانو صدای جالب تری دارد.
نیسان مورانو 2021

اطلاعات سرگرمی ، بلوتوث و ناوبری نیسان مورانو 2021

مورانو مجهز به سیستم اطلاعات سرگرمی صفحه نمایش لمسی 8 اینچی است. منوها ساده هستند ، و صفحه نمایش با چند دکمه و دکمه فیزیکی تکمیل شده است و تنظیم تنظیمات صدا و تهویه مطبوع را هنگام رانندگی آسان می کند. Apple CarPlay و Android Auto نیز به صورت استاندارد عرضه می شوند و به کاربران امکان می دهد برنامه های تلفن هوشمند خود را به صورت یکپارچه روی صفحه ادغام کنند. گفته می شود ، گرافیک صفحه لمسی با استانداردهای مدرن کمی وضوح کمی دارد.
آپشن های استاندارد سیستم اطلاعات سرگرمی: صفحه نمایش لمسی 8 اینچی ، Apple CarPlay ، Android Auto ، بلوتوث ، چهار پورت USB ، رادیو ماهواره ای و استریو با شش بلندگو.
آپشن های سیستم اطلاعات  و سرگرمی قابل انتخاب: سیستم ناوبری و سیستم استریو با 11 بلندگو.
سایر آپشن های استاندارد: ورودی بدون کلید از راه دور ، استارت دکمه ای و کنترل خودکار تهویه مطبوع  در دو منطقه.
سایر آپشن های قابل انتخاب: استارت از راه دور ، مونروف ، و بالابر دستی بدون نیاز به دست.

موتور مورانو 2021

نیسان مورانو 2021 مجهز به موتور 3.5 لیتری V6 است که 260 اسب بخار قدرت و 240 پوند فوت گشتاور تولید می کند. یک گیربکس اتوماتیک متغیر پیوسته (CVT) و دیفرانسیل جلو استاندارد هستند. چهار چرخ متحرک موجود است.
موتور V6 مورانو پرقدرت است و حمل و نقل مورانو را بخوبی در شهر انجام می دهد. شتاب خوب و نسبتا سریعی دارد. نکته احتمالی این است که CVT مقداری آنرا کسل کننده می کند ، که می تواند باعث شود مورانو برای شتاب در سرعتهای متوسط تا زیاد کند عمل نماید. همچنین در شیب های طولانی مقداری به موتور فشار می آورد. اگر به CVT ها عادت کرده اید.

آپشن های ایمنی مورانو

استاندارد ایمنی پیشرفته:

دوربین دنده عقب
سیستم هشدار برخورد به جلو و عقب
ترمز اضطراری خودکار
سیستم نظارت بر نقاط کور
سیستم هشدار ترافیک درهنگام دنده عقب
سیستم هشدار خروج از خط
سیستم کمکی نگه داشتن خودرو روی خط
سیستم نظارت بر خواب آلودگی راننده
سیستم هشدار درب عقب (یادآوری برای بررسی صندلی عقب برای کودکان و حیوانات خانگی در هنگام باز شدن درب عقب)
چراغهای نور بالای اتوماتیک

آپشن های ایمنی پیشرفته موجود:

سیستم دوربین پارکینگ با نمای اطراف
سیستم تشخیص علائم راهنمایی و رانندگی
سنسورهای پارک جلو و عقب
کروز کنترل تطبیقی
نیسان روگ اسپورت 2021
نیسان روگ اسپورت 2021 در نیمه پایینی رده بندی شاسی بلند های کم حجم ما قرار دارد. این شتاب خاموش ، برخی از مواد کثیف کابین و فضای تنگ صندلی های عقب دارد.
پورشه ماکان 2021
پورشه ماکان 2021 دارای پویایی رانندگی ارزشمند و کابینی باکیفیت بالا است، اما دارای صندلی عقب راحت اما کوچک است، محفظه بار کوچکی دارد و آپشن های ایمنی کمی دارد. ماکان 2021 نمره یا رتبه بندی کلی ندارد زیرا به طور کامل تصادف نشده است.
 

امدادخودرو   امداد خودرو، امدادخودرو شیراز  امداد خودرو شیراز ، کفی خودرو بر  کفی خودروبر ، حمل خودرو  حمل خودروبر ، امدادخودرو لار   امداد خودرو لار ، امدادخودرو کوار  امداد خودرو کوار ، امدادخودرو بوشهر  امداد خودرو بوشهر

تماس فوری با امداد خودرو