تلفن : 09177054727
امداد خودرو 24 ساعت شبانه روز فعال است
میتسوبیشی اوتلندر اسپرت 2021
  • 1400/07/17
  • 1217

میتسوبیشی اوتلندر اسپرت 2021

میتسوبیشی اوتلندر اسپرت 2021 در انتهای کلاس شاسی بلند های کامپکت قرار دارد. عملکرد آن تا حدی خوب است که رقبا نتوانند بهتر از آن عمل کنند.
جوانب مثبت منفی
مقدار مناسب فضای بار
سیستم اطلاعات و سرگرمی کاربرپسند
گارانتی طولانی مدت
سواری سفت
هندلینگ نچندان دلچسب
موتور پایه ضعیف
مصرف سوخت بالا
موارد جدید برای 2021
آپشن های ایمنی اضافی در حال حاضر استاندارد است

رتبه بندی و تحقیقات میتسوبیشی اوتلندر اسپرت 2021

رتبه 13 میتسوبیشی اوتلندر اسپرت 2021 بر اساس امتیاز آن در رده شاسی بلند های ساب کامپکت است. در حال حاضر میتسوبیشی اوتلندر اسپرت دارای نمره 6.8 از 10 است که بر اساس ارزیابی ما از 71 مورد تحقیق و عناصر داده با استفاده از منابع مختلف است.
میتسوبیشی اوتلندر اسپرت یک شاسی بلند کم حجم خیلی خوبی نیست. حتی آپشن های خوب آن ، مانند فضای بار زیاد و سیستم اطلاعات سرگرمی بصری ، تاحدودی در حد رقباست یا گاها از آنها مقداری پیشی می گیرد. علاوه بر این ، این وسیله نقلیه دارای نقاط ضعف زیادی است ، از جمله موتورهای نامناسب ، شتاب ضعیف ، چرخش بدنه سنگین انجام می شود، طراحی کابین ضعیف.

قیمت میتسوبیشی اوتلندر اسپرت چقدر است؟

اوتلندر اسپرت با قیمت پایه 20،995 دلار عرضه می شود، میتسوبیشی اوتلندر اسپرت S سطح ابتدایی کمی ارزان تر از سایر شاسی بلند های ساب کامپکت است. GT برتر از 26995 دلار شروع می شود که قیمت تریم های برتر رقبا را چند هزار دلار پایین می آورد.

میتسوبیشی اوتلندر اسپرت 2021 در مقابل سایر رقبا

میتسوبیشی اوتلندر ، یک شاسی بلند جمع و جوری است که اغلب با اوتلندر اسپورت مقایسه می شود. با این حال ، اوتلندر برای 2021 در حال توقف است در حالی که تحت بازطراحی قرار می گیرد. همین امر در مورد شاسی بلند دیگر میتسوبیشی ، اکلیپس کراس نیز صدق می کند. اگر به این خودروها علاقه دارید ، بررسی 2020 میتسوبیشی اوتلندر و بررسی میتسوبیشی اکلیپس کراس 2020 را بررسی کنید.

میتسوبیشی اوتلندر اسپرت در مقابل هوندا HR-V

هوندا HR-V یک شاسی بلند کوچک کامپکت خوب است و مطمئناً خودروی بهتری نسبت به میتسوبیشی است. هوندا دارای ظرفیت حمل بار بزرگتر ، رتبه بندی مصرف سوخت بهتر و هندلینگ دقیق تر است. اوتلندر اسپرت دارای آپشن های ایمنی استاندارد بیشتری است ، اما این برای ما کافی نیست که آن را در HR-V توصیه کنیم.

میتسوبیشی اوتلندر اسپرت در مقابل بیوک انکور

برای یک شاسی بلند جذاب ، نمی توانید بیوک انکور را در اولویت قرار ندهید. انکور دارای سیستم مجهز به سیستم اطلاعات و سرگرمی مجهز است و می توان با آپشن هایی که در میتسوبیشی در دسترس نیست ، مانند هات اسپات Wi-Fi و مونروف ، از آن استفاده کرد. بیوک از مواد کابین زیباتر و سواری ملایم تری نیز برخوردار است. در هر صورت انکور انتخاب بهتری است.
میتسوبیشی اوتلندر اسپرت 2021

بررسی سیستم اطلاعات سرگرمی، ناوبری اوتلندر اسپرت 2021

این میتسوبیشی آپشن های زیادی ندارد و برخی موارد مانند سیستم ناوبری در آن وجود ندارد. با این حال ، آپشن هایی که دارد کاربر پسند است. صفحه لمسی موجود دارای گرافیک روشن است که به خوانایی آن کمک می کند و تعداد زیادی دکمه و دستگیره فیزیکی نیز وجود دارد.
آپشن های استاندارد اطلاعات سرگرمی: صفحه نمایش لمسی 7 اینچی ، استریو با چهار بلندگو ، رادیو HD ، بلوتوث و پورت USB.
آپشن های اطلاعات و سرگرمی موجود: صفحه نمایش لمسی 8 اینچی ، Android Auto ، Apple CarPlay ، پورت USB دوم ، سیستم صوتی شش بلندگو و رادیو ماهواره ای.
سایر آپشن های استاندارد: کنترل خودکار تهویه مطبوع.
سایر آپشن های موجود: استارت دکمه ای ، ورود بدون کلید مجاور و استارت از راه دور.

موتور اوتلندر اسپرت

بصورت استاندارد در اوتلندر اسپرت یک موتور چهار سیلندر 2.0 لیتری 148 اسب بخاری وجود دارد که به شدت کم قدرت است ، حتی برای رانندگی در شهر احساس ضعف می کند. برای ارتقاء نیاز به قدم گذاشتن در اوتلندر اسپرت GT است که دارای 168 اسب بخار قدرت 2.4 لیتری خطی است. برای بسیاری از خریداران ، ارزش این پول را دارد ، اما حداقل است. شتاب بدون توجه به موتور ضعیف است. گیربکس اتوماتیک متغیر پیوسته (CVT) استاندارد است.

آیا میتسوبیشی اوتلندر اسپورت قابل اعتماد است؟

اوتلندر اسپرت  2021 دارای قابلیت اطمینان 86 از 100 است.

آپشن های ایمنی اوتلندر اسپرت 2021

استاندارد ایمنی پیشرفته:

دوربین دنده عقب
سیستم هشدار خروج از خط
چراغهای نور بالا اتوماتیک
برف پاک کن های مجهز به سنسور باران
سیستم هشدار برخورد به جلو
سیستم تشخیص عابر پیاده

آپشن های ایمنی پیشرفته موجود:

سیستم نظارت بر نقاط کور
سیستم هشدار ترافیک درهنگام دنده عقب
سنسورهای پارک عقب
سیستم کمکی تغییر خط

نیسان مورانو 2021

نیسان مورانو 2021 در نیمه پایینی رده بندی کلاس شاسی بلند های متوسط قرار دارد. مصرف سوخت مناسبی دارد ، سواری راحتی دارد و از سیستم اطلاعات و سرگرمی آسانی برای استفاده برخوردار است ، اما از لحاظ فضای داخلی قدیمی است و فضای بار متوسط آن آزار دهنده است.

نیسان کیکس 2021

نیسان کیکس 2021 در نیمه بالایی رده بندی شاسی بلند های ساب کامپکت ما قرار گرفته است. کیکس تا حدی به دلیل فضای بار زیاد و صندلی های جادار خود را در میان رده بالایی ها جا باز کرده است ، اما شتاب ضعیف آن را عقب نگهداشته است.

خودروبر  خودرو بر، خودروبر شیراز  خودرو بر شیراز، امدادخودرو   امداد خودرو، امدادخودرو شیراز  امداد خودرو شیراز ، کفی خودرو بر  کفی خودروبر ، حمل خودرو  حمل خودروبر ، حمل خودرو بر   خودروبر بوشهر ، خودرو بر بوشهر  خودروبر کنگان خودرو بر کنگان ، خودرو بر جم    خودروبر جم ، خودروبر شیراز خودرو بر شیراز ، کفی خودروبر شیراز  کفی خودرو بر شیراز ، خودروبر لار    خودرو بر لار ، خودروبر لامرد    خودرو بر لامرد، خودروبر کوار   خودرو بر کوار
 
تماس فوری با امداد خودرو