تلفن : 09177054727
امداد خودرو 24 ساعت شبانه روز فعال است
امداد خودرو و خدماتی که برای مشتریان ارائه می کند
  • 1400/02/30
  • 1825

امداد خودرو و خدماتی که برای مشتریان ارائه می کند

امداد خودرو نامی آشنا است و یعنی ارائه خدمات امدادی در زمینه خودرو برای کسانی که تجهیزات و امکانات بیشتری را در جاده ها ترجیح می دهند. ایجاد رفاه برای رانندگان و خودرو سواران از مهم ترین خدماتی است که امداد خودرو می تواند در تمامی نقاط برای مشتریان در نظر بگیرد. در برخی از شرایط ممکن است که در حال حرکت به سمت مقصدی باشید و ناگهان خودروی مورد نظر شما دچار نقص فنی شود و همچنین تعمیر و راه اندازی مجدد آن نیز از عهده شما خارج باشد. 
همچنین در برخی از موارد ممکن است که امکانات و تجهیزات مورد نظر و سیار نیز به همراه نداشته باشید و در نتیجه بهتر است که در این زمان با گروه امداد خودرو تماس بگیرید و با اعلام موقعیت مکانی، نزدیک ترین امداد را برای اعزام آگاه کنید. یکی از مزایای این گروه، اعزام یک تیم حرفه ای با کارشناسان و متخصصان خبره در این زمینه است که می توانند در کمترین زمان به محل اعزام شده و فورا خودروی مورد نظر را با استفاده از خودرو بر حمل کنند. در ادامه بیشتر راجع به اصطلاحات و تعریف های موجود برای این گروه امداد رسانی در زمینه خودرو صحبت خواهیم کرد.
 

چرا باید از امداد خودرو برای تعمیر و حمل خودرو استفاده کنیم؟

بهترین انتخابی که می توانید در زمان آسیب دیدن خودرو برای حمل خودرو خود بگیرید، این است که با امداد خودرو  ارتباط بگیرید و واضح شرایط موجود را برای ایشان بیان کنید. هدف اصلی این گروه، کسب رضایت مشتریان و همچنین اجرای وظایف با ارائه خدماتی است که بتواند مشتریان را از شرایط نامطلوب دور کند. ممکن است که در این حین برخی از کفی خودرو بر های سیار را مشاهده کنید که قصد تعمیر خودروی شما را داشته باشند، توصیه ما به شما این است که به هیچ وجه در این شرایط اعتماد نکنید.
زیرا ممکن است با تشخیص غلط و همچنین دریافت دستمزد بسیار بالا چیزی جزء ضرر برای شما به همراه نداشته باشند. پس با استفاده از شماره تلفن امداد خودرو شبانه روزی و همچنین ارتباط از طریق راه های اینترنتی می توانید خیلی سریع حمل خودرو خود را به افراد ماهر در این زمینه بسپارید. از جمله خدماتی که برای مشتریان در نظر گرفته می شود می توان به مواردی مانند:
•    خدمات تعمیرگاهی
•    خدمات سیار درب منزل و یا محل کار
•    خدمات تلفنی و همچنین مشاوره ای
•    خدمات مربوط به کارت های عضویت
•    خدمات دوره ای
•    خدمات فصلی
اشاره کرد. امکانات و تجهیزات بالا در نقاط مختلف کشور، استفاده از امداد خودرو را برای مشتریان مناسب تر کرده است. 

تعریف اصطلاحات؛ امداد خودرو را اینگونه تعریف کنید
در این مجموعه همانطور که گفته شد تعداد زیادی از افراد مشغول به کار هستند و همچنین هرکدام از افراد نیز تخصص مربوط و لازم خود را دارند. به همین دلیل است که دانستن اصطلاحات منحصر به فرد هر گروهی، به رانندگان کمک می کند تا در هنگام تماس و مراجعه تصمیم گیری بهتری داشته باشند. از مهم ترین اصطلاحات موجود در این زمینه می توان به مواردی مانند:
•    امدادگر
•    خدمات امداد خودرویی
•    اکیپ های سیار در خدمات امداد خودرو
اشاره کرد که در ادامه بحث راجع به هرکدام صحبت خواهیم کرد. 

امدادگر؛ دانش و تخصص
امدادگرها اشخاصی هستند که دانش و تخصص کافی را در زمینه رفع مشکلات مربوط به خودرو دارند. همچنین با داشتن توانایی جسمی بالا، مهارت و کسب تجربه به همراه این تخصص کافی شبکه امدادی را بزرگ تر می کنند. از این رو مشتریان می توانند با تماس با امداد خودرو ، با خیالی آسوده خودروی خود را به امدادگر بسپارند.

خدمات امداد خودرویی؛ برطرف کردن تمامی مشکلات

خدماتی که در زمینه امداد خودرو انجام می شود در راستای کلیه فعالیت هایی است که مشکلات فنی موجود در خودرو را برطرف کند. برای مثال می توان به موارد شایع در این زمینه که شامل تعویض قطعه و تعمیر آن می باشد اشاره کرد. 
 

اکیپ های سیار در خدمات امداد خودرو

افرادی که دارای خودروهای امدادی می باشند، به صورت سیار در سطح مناطق مختلف در حال گردش می باشند. البته در ابتدا اشاره شد که به خودروهای سیار توجه نکنید اما در این موضوع باید توجه داشته باشید که امداد خودرو برای خودروهای امدادی طرح و برند مخصوص دارد. در این زمان شما می توانید خیلی راحت و در سریع ترین زمان ممکن خودروی خود را به این اکیپ های سیار امدادی بسپارید.

ارائه خدمات خودرویی در امداد خودرو تهران

یکی از بهترین خدماتی که در امداد خودرو برای مشتریان در نظر گرفته می شود، خدمات طلایی است. البته این خدمات برای برخی از خودروها ارائه می شود. در این زمان به رانندگان و خودرو سواران یک کارت طلایی اهدا می شود و با استفاده از آن می توانید کاملا رایگان از خدمات به صورت کامل استفاده کنید. 
به عنوان مشتری همه افراد این انتظار را دارند که با پرداخت یک هزینه تقریبا بالا، بدون دردسر خودروی خود را از نمایندگی تحویل بگیرند. از این رو امداد خودرو اینجاست تا کیفیت خود را بالا ببرد و به همین دلیل است که با اهدای کارت هدیه، استاندارد و اعتماد را در مشتریان ایجاد می کند. از مهم ترین خدماتی که در این زمینه برای مشتریان ارائه می شود مشاوره های رایگان تلفنی، ارائه کلیه سرویس های مربوط به نگهداری و همچنین تعویض قطعات خودرو می باشد. 

انواع کارت های طلایی در امداد خودرو

کارت های طلایی که برای مشتریان در نظر گرفته می شود در حقیقت از طرف شرکت های خودروسازی و زیر نظر امداد خودرو و امداد خودرو شیراز است و از این رو در سطح های مختلفی برای مشتریان در نظر گرفته می شود. این کارت ها شامل کارت های طلایی سالانه، کارت های یک ستاره و کارت های چند ستاره می باشند. امداد خودرو وظیفه حمل خودرو شما را با استانداردهای روز دنیا، به همراه مجهزترین کفی خودرو بر بر عهده می گیرد و از این رو در هر زمان و هر جای کشور که باشید می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن از خدمات منحصر به فرد آن برخوردار شوید. برای مثال یدک کش شیراز و خودرو بر شیراز همواره آماده امداد رسانی به مشتریان در این مناطق هستند. 
 
تماس فوری با امداد خودرو